Logo Netflix

Krok Netflixu, který se snaží omezit případy sdílení hesel, vedl k nárůstu nových registrací pro předplatitelskou video službu, což může být známkou toho, že program funguje tak, jak má.
23. května začal Netflix posílat e-mailové účty v USA, které sdílejí svá hesla a přístup ke službě s ostatními mimo svůj domov. O několik týdnů později analýza naznačuje, že došlo k nárůstu nových předplatitelů, který zdánlivě koreluje s krokem Netflixu.
Podle Antenna měl Netflix čtyři největší dny akvizice uživatelů v USA za posledních čtyři a půl roku, těsně poté, co začal varovat uživatele sdílející účty. Analytická společnost uvedla, že Netflix se 26. května a 27. května těšil z téměř 100 000 denních registrací.
Od zaslání varování dosáhl průměrný denní počet registrací pro Netflix 73 000, což je 102% nárůst oproti průměru za předchozích 60 dní. Nárůsty registrací byly také vyšší než ty, které byly pozorovány během první vlny omezení COVID-19 v březnu a dubnu 2020.
Zatímco počet registrací rostl, rostl také počet těch, kteří své předplatné zrušili, i když ne na stejnou úroveň. V porovnání s průměrem předchozích dvou měsíců stoupla storna o 25,6 %.
I když jsou čísla pro Netflix prospěšná, jedná se o sbírku dat, která se vytváří externě Netflix, spíše než data dodaná Netflixem, takže existuje šance, že skutečná čísla se mohou lišit.
Předplatitelé, kteří obdrželi e-mail, dostali možnost přidat dalšího člena k účtu za měsíční poplatek 7,99 $, nebo mohli potenciálně exportovat profil pro uživatele mimo domov, aby si mohli vytvořit svůj vlastní úplný účet.
Zdroj: appleinsider.com