Apple spoření

Zákazníci Apple Savings, kteří neúmyslně spustili ochranu proti podvodům z velkých výběrů, museli čekat dny nebo týdny na peníze a nyní jim je za nepříjemnosti připsáno 100 dolarů.
V červnu zákazníci Apple Savings oznámili, že zpracování některých výběrů trvalo nezvykle dlouho. Někteří museli na převod peněz čekat několik týdnů.
Podle zprávy z MacRumors, někteří zákazníci vidí, že se v jejich Apple spoření objevuje kredit „dobré vůle“. E-mail odeslaný těmto dotčeným zákazníkům naznačuje, že tyto doby pro výběr nebyly v souladu se standardem.
Zkušenosti, které jsme poskytli v souvislosti s žádostí o výběr, kterou jste zadali pro svůj Spořicí účet v květnu, nesplňovaly naše standardy.
Děkujeme vám za trpělivost při dokončení našich interních kontrol. Jako projev laskavosti vám za tuto zkušenost připisujeme jednorázový kredit ve výši 100 $ na váš Spořicí účet.
Tento vklad uvidíte v Peněžence jako „Úprava-Kredit“.
Zákazníci, kteří pohybují malými částkami peněz, se s tímto problémem nesetkají. Zdá se, že to ovlivnilo některé uživatele, kteří převádějí více než 1 000 USD, a mohlo by způsobit zpoždění pěti dnů nebo více.
Goldman Sachs uvedla, že zákazníci, kteří se setkali s těmito zpožděními, spustili systém proti praní špinavých peněz. Od dubna, kdy bylo Apple Savings spuštěno, velké výběry v květnu vyslaly varovné signály.
Není přesně jasné, kdo tento opravný kredit získává. Ti, kteří tak učiní, obdrží oficiální e-mail.
Goldman Sachs má se společností Apple úspěšný, ale bouřlivý vztah od té doby, co se společností Apple Card uzavřela partnerství. Zdá se, že Goldman Sachs chce ukončit podnikání v oblasti spotřebitelských půjček, což by mohlo nechat Apple hledat jiné partnery, jako je American Express, nebo možná převzít své financování interně.
Zdroj: appleinsider.com