Apple dělá z Indie svůj vlastní prodejní region

Vedoucí Indie v Applu je povýšen, čímž se země stává vlastním prodejním regionem, ale neovlivní to, jak Apple vykazuje globální příjmy.
Apple vykazuje své zisky tak, že svět rozděluje mezi Ameriku, Velkou Čínu, Japonsko, Asii a Tichomoří a Evropu. Indie byla hlášena jako součást kategorie Evropa, ale změny ve vedení naznačují, že Apple chce dát větší důraz na Indii.
Podle zprávy z BloombergZdroje obeznámené s touto záležitostí uvádějí, že Apple prosazuje svého šéfa Indie do větší výkonné role, čímž se Indie stává svým vlastním prodejním regionem. Tato změna neovlivní to, jak Apple prozatím vykazuje tržby, ale naznačuje snahu Applu o větší důraz na zemi.
K tomuto kroku dochází v důsledku odchodu Huguese Assemana, viceprezidenta Applu odpovědného za Indii, Střední východ, Středomoří, východní Evropu a Afriku. Jeho odchod vydláždil cestu Applu k tomu, aby trochu zatřásl s vedením a povýšil stávajícího šéfa Indie, aby byl přímo podřízen šéfovi prodeje produktů Applu Michaelu Fengerovi.
Tento krok staví indického šéfa Ashishe Chowdharyho na zvýšenou výkonnou pozici odpovědnou za Indii jako prodejní region. Země je kritická jako rostoucí ekonomický hotspot pro prodej iPhonů, ale co je důležitější, je to další nejlepší možnost pro přesun výroby mimo Čínu.
Zdroj: appleinsider.com