Render potenciální náhlavní soupravy Apple [AppleInsider]

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Očekávané uvedení náhlavní soupravy Apple VR na trh v roce 2023 bylo výkonným rozhodnutím proti radě týmu průmyslového designu společnosti, tvrdí zpráva, přičemž ten raději počká, až bude moci uvolnit brýle pro AR.
O VR headsetu společnosti Apple, o kterém se dlouho mluvilo, se léta škádlilo a mluvilo se o něm, ale ještě se nedostalo na trh. Zatímco podle současných spekulací Apple konečně představil headset hned na letošní letní WWDC, někteří ve společnosti by zřejmě raději čekali ještě déle.
V profilu projektu od Financial TimesPodle bývalého inženýra, který pracoval na náhlavní soupravě, je tlak na start způsoben „obrovským tlakem na loď“. „V minulosti každý rok spuštění odkládali [few] let.“
Ačkoli není jasné, proč konkrétně dochází k častému zpoždění, mnoho lidí, kteří o projektu vědí, zmiňuje, že mezi provozním týmem a slavným týmem průmyslového designu existuje napětí.
Operations má zájem uvést produkt „verze jedna“, aktuálně spekulovaný design náhlavní soupravy lyžařských brýlí, který by umožnil typickou funkci VR. Naproti tomu designérský tým chtěl počkat, až bude technicky možné vyrobit lehký pár AR brýlí, i když to může být ještě roky.
Generální ředitel Applu Tim Cook se zjevně přiklonil na stranu provozního šéfa Jeffa Williamse v rozhodnutí, tvrdí zdroje, a přehlasovalo designéry, kteří pod Jony Ivem měli značný vliv na budoucí produkty. Díky podávání zpráv o designu společnosti Williams a zvýšené fluktuaci zaměstnanců návrhářský tým zdánlivě ztratil většinu svého vlivu.
Takový přechod na provozně orientovaný přístup je pro společnost pod Cookovým vedením „logickým postupem“, nabízel bývalý inženýr. Řekli také, že nejlepší částí práce v Applu bylo vytvořit inženýrská řešení pro „šílené požadavky“ od designérského týmu, ale tento pocit se v průběhu let zhoršoval.
Očekává se také, že tato počáteční nabídka bude mít poměrně nízký prodej, přičemž během 12 měsíců se plánuje prodat přibližně milion kusů za cenu 3 000 USD za kus.
I když to může být pro pozorovatele vzhledem k velikosti společnosti považováno za nízké, historický růst prodeje produktů u jiných milníkových produktů, jako jsou iPhone a Apple Watch, se může znovu objevit u headsetu.
Analytici také počítají s tím, že první vydání bude prodáno věrným uživatelům a ukázat vývojářské komunitě něco, pro co mohou vytvářet aplikace. S 34 miliony registrovaných vývojářů, kteří pracují v ekosystému Apple a potenciálně vytvářejí aplikace pro platformu, by první jednotka mohla být použita jako katalyzátor růstu pro vydání druhé generace a dále.
Zdroj: appleinsider.com