Tim Cook ve skice Matky přírody Apple

Apple pozastavil uvedení svého iPhonu 15 na trapnou pětiminutovou komediální skicu ukazující personifikovanou matku přírodu, na kterou udělala dojem environmentální práce firmy – a vůbec to do události nepatřilo.
Bylo by tak zajímavé zjistit, kdo napsal scénku Matky přírody Applu, protože je pravděpodobné, že byla napsána v době, kdy probíhala stávka Cechu amerických spisovatelů. Pomineme-li, zda je to zcela legální – televizní show by to nedokázala, ale firemní video pravděpodobně ano – je tu také problém, že členové Guild spisovatelů Ameriky by to snad napsali lépe.
Apple obvykle dělá tato videa z událostí dobře – během COVID Apple velkolepě přešel z živých akcí na předem nahraná videa. Zapomeňte na spouštěná zařízení, události jako show byly okamžitě pozoruhodné.
Očekáváte profesionálnost, očekáváte styl, ale všichni jsme viděli dost firemních a technologických videí, abychom věděli, že místo toho mohou být katastrofální. Apple by tedy měl být oceněn za to, že se tak bezchybně a okamžitě stal producentem celovečerních reklam.
Apple akce jsou marketing, ale tohle byl špatný marketing
To je to, čím tyto akce jsou, samozřejmě, jsou to reklamy pro nadšenou veřejnost. Apple je velmi dobrý v prodeji a ví, že existuje mnoho způsobů, jak to udělat, ale firma stále prodává.
I úvodní film byl tentokrát o tržbách. Ukázala lidi, kterým byly zachráněny životy kvůli zařízením Apple, a bylo to vynikající.
Nemůžete si představit, že by to Samsung dělal tímto způsobem. Žádný z vystavovaných lidí nedal přímou zástrčku Applu nebo dotyčnému zařízení, kromě toho, že je měl na sobě nebo je používal.
Díky tomu je film o lidech a Apple ví, že když uděláte video dobře, zvedne to všechno kolem.
Ale pak tu byla skica Matky přírody. Teoreticky to zní dobře. Místo toho to byla bomba.
Octavia Spencer jako „matka příroda“
Octavia Spencer hraje personifikovanou matku přírodu, která přichází do Applu. Všichni se jí bojí, ale podaří se jim ji přesvědčit, že Apple si vede pozoruhodně dobře z hlediska životního prostředí.
Pět minut jsme měli stále to samé. V jednu chvíli to mohlo být o materiálech a v další chvíli o balení, ale byl to jediný roubík natažený příliš daleko.
Byl tak tenký, že za ním bylo vidět myšlení. Každý jednotlivý prvek byl dobrý sám o sobě a nikdo by nic neškrtal.
Ale výsledkem je, že každý jednotlivý prvek byl podkopán opakováním. A místo toho, aby Apple ukázal, že je to lepší než jen videa prodat-prodat-prodat, výsledkem bylo, že skica vypadala jako vycpávka v události, která je jako pití technických dat z hasičské hadice.
Bylo to také zbytečné vycpávání, protože Apple nemusel zasáhnout určitou dobu běhu.
Aby bylo jasné, kdyby to fungovalo, kdyby to bylo napsané lépe, mělo by to výraznou část prezentace. Ale nestalo se tak, takže mi to připadalo jako vycpávka na cizím místě v akci a táhlo to celou show dolů.
Při psaní musíte zabít své miláčky. Musíte vystřihnout scény a odstavce, někdy celé části kusu, aby byl celek lepší.
To znamená, že Jackson a Cook jsou… adekvátní… v herectví. Cook se v jejich vhazování na konci opravdu nemůže rovnat Octavii Spencer, ale málokdo to dokázal a obavy vyjádřil dobře.
Musel také zamumlat repliky, které „cvičil“, aby řekl matce přírodě, ale podobný gag se odehrál tento týden na „Only Murders in the Building“. Pokud to Martin Short a Steve Martin zvládli přirozeněji, mají mnohem více zkušeností.
Zdroj: appleinsider.com