Apple Park s obrázkem Scary Fast Mac

„Scary Fast“ společnosti Apple se rýsuje jako událost, která se nepodobá žádným událostem, které společnost obvykle pořádá pro své uvedení na trh.
Už tam byly protichůdné zvěsti o tom, zda Apple letos uvede něco dalšího, natož uspořádat říjnovou akci. Pak se objevily divoce se měnící zvěsti o tom, co událost bude – a nebude – zahrnovat.
Existují však určitá fakta o „Scary Fast“ a všechna jsou neobvyklá.
Je tam načasování události ve dvou smyslech. Jednak není bezprecedentní, že Apple pořádal akci tak pozdě v říjnu, ale za poslední dvě dekády se jednalo pouze 30. října.
Stalo se tak pro událost „vyrábí se více“ v roce 2018, která představila tehdy nejnovější modely MacBook Air, Mac mini a iPad Pro.
Jinak nejblíže ke konci října bylo vydání U2 iPodu 2004 26. října. Nebo aktualizace MacBooku Pro a TV aplikace, které byly společně oznámeny 27. října 2016.
Ale je to opravdu ta denní doba, která je na „Scary Fast“ nejneobvyklejší. Apple obvykle pořádá své akce v 10:00 pacifického času, i když uvedení iPhonu bylo známé dříve.
Nicméně 10:00 PT je normou, což je 13:00 ET a 18:00 ve Spojeném království. „Scary Fast“ se místo toho koná v 17:00 PT, což znamená pozdní večer pro východní pobřeží a půlnoční hostinu pro Spojené království.
V Japonsku to však může znamenat i vhodné 9:00. Už jen tato skutečnost vyvolala zvěsti, že událost bude mít živý prvek s vývojáři her v Japonsku.
To přispívá ke zvěstem, že „Scary Fast“ by se mohl soustředit na hry. Očekává se například, že nové počítače M3 Mac, které mohou být oznámeny, budou obsahovat pokročilé sledování paprsků, což je zvláštní výhoda při hraní her.
Nejde o čas, ale o ujeté kilometry
Není pochyb, Apple si vybral tento nový čas z nějakého důvodu. Jen se může, ale nemusí během akce vyjasnit, co je tím důvodem.
Ale doufejme, že se dozvíme, proč Apple také podnikl několik dalších kroků, které nejsou bezprecedentní, ale jsou rozhodně neobvyklé.
Například způsob, jakým vybraným influencerům na sociálních sítích poslal Apple dárkovou tašku před akcí. Dárková taška hrála roli v tom, jak blízko k Halloweenu je událost, a také obsahovala pár AirPods Max zdarma.
Není jasné, kolik influencerů to poslalo, ale AirPods Max se prodávají za 549 dolarů, takže to nebylo levné úsilí.
Nyní, jak je spatřen 9 až 5Zdá se, že Apple pro tuto událost pořádá alespoň dvě soukromé hodinářské party.
Jeden z nich je v New Yorku, zatímco druhý je v Mexico City. Mezi pozvanými jsou určitě i influenceři, ale není to jako když jsou novináři vítáni v Apple Parku.
Místo toho se rozumí, že shromáždění v obou městech jsou malá. To by se mohlo hodit k akci včetně poslechové party i sledování.
Důvodem je to, že Apple se trochu pokoušel s taškami s lahůdkami svých influencerů, aby zdůraznil, že by bylo dobré zažít událost v prostorovém zvuku.
Occamova břitva
Takže na jedné straně máme událost, která následuje po nesčetných protichůdných pověstech, je to událost, kterou Apple do určité míry propaguje novými způsoby a potenciálně pro nové publikum – prostřednictvím influencerů nebo prostřednictvím Japonska.
Ale může to být také tím, že Apple má nového PR muže nebo ženu, kteří přesvědčili společnost, aby věci trochu zatřásla.
To se dozvíme dnes večer, protože Apple vysílá svou novou událost „Scary Fast“. Ať už to vidíte pozdě odpoledne v Kalifornii nebo po hodině čarodějnic jinde, můžete sledovat živý přenos online a na Apple TV.
Zdroj: appleinsider.com