
AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Zákazník, který si přes Apple objednal iPhone 14 Pro Max a Apple Watch Ultra, skončil s prázdnou a odešel s účtem 2098 dolarů.
Ve středu uživatel Reddit isolatedparanoia zveřejnil své zkušenosti s doručovací službou společnosti Apple ve stejný den na subreddit r/Apple.
Podle izolované paranoie zadali objednávku na iPhone 14 Pro Max a Apple Watch Ultra prostřednictvím webových stránek společnosti Apple. Doplatili na to, že jim zboží doručil kurýr, který, jak se ukázalo, fungoval přes Uber Eats.
Nikdy však neobdrželi svůj iPhone nebo Apple Watch a místo toho dostali oznámení, že řidič Uber Eats označil objednávku jako doručenou.
Zákazník se obrátil na Apple, který podle nich „původně souhlasil s výměnou jedné z položek, hodinek, později se rozhodl zrušit objednávku výměny, a odmítl mi výměnu telefonu.“
Zjistili také, že jejich místní policejní oddělení jim nedovolí podat oznámení v občanskoprávních věcech.
Apple nabízí dvouhodinové doručení kurýrem tentýž den pro vhodné skladové položky z místního Apple Store. Zákazníci musí zaplatit dalších 9 USD za doručení ve stejný den.
Apple outsourcuje doručení ve stejný den místním kurýrním službám a v tomto případě použil Uber Eats.
Podobný případ se stal v říjnu 2021, kdy uživatel fóra Apple Support Llinares168 oznámil, že řidič Uber Eats ukradl jejich balíček. Později řekli, že po několika telefonátech později obdrželi náhradu.
Zdroj: appleinsider.com