Tor Myhren, viceprezident pro marketingovou komunikaci společnosti Apple

Apple rozšiřuje svou účast na reklamním festivalu Cannes Lions 2023, což naznačuje možnost reklamního oznámení na WWDC.
Společnost si obvykle během významných událostí v oboru udržuje nenápadnou přítomnost. Během takových akcí si zástupci Applu dokonce vydobyli reputaci, že si nenápadně přehazovali šňůrky, aby zabránili kolemjdoucím přečíst jejich jméno nebo firmu na jejich odznakech.
Ale jako Business Insider hlásí ve čtvrtek, to se změní s festivalem Cannes Lions 2023. Podle různých zdrojů z reklamního průmyslu si Apple zajistil pronájem prostor v hotelu Carlton, který se nachází na prominentním místě na promenádě Croisette.
Vedení společnosti Apple jsou připraveni organizovat schůzky, obědy a společenská setkání v hotelu. Kromě toho má společnost v plánu uspořádat týdenní program s panelovými diskusemi na různá témata, jako je sport na Apple TV+, Apple News, aplikace a rozšíření reklamních služeb Apple.
Zdroj: appleinsider.com