Grand Central Apple Store

Virální video TikTok zobrazující ženu, která říká, že celé hodiny křičela v Apple Storu o náhradní sluchátka AirPods, přesně nevysvětluje, co se stalo, když obchod navštívila.
Video TikTok od ženy identifikující se jako „Sophie Ogle“, které se rychle blíží 1 milionu zhlédnutí, ukazuje influencerku, jak mluví do kamery z Grand Central Terminal v New Yorku. Ve videu tvrdí, že se jí po třech hodinách podařilo zajistit náhradní AirPods z obchodu.
Video začíná tvrzením, že „pokud to nepoznáte z mé estetiky a mého chování, nikdy mi v mém zasraném životě neřekli ne,“ pokračuje Ogle a tvrdí, že byla v obchodě tři. hodiny, kdy se snažila napravit problém s „vadnými AirPods“, které byla prodána.
„Diagnostickým testem bylo zjištěno, že AirPods mají výrobní problém a že to nebyla chyba uživatele,“ vysvětluje, než tvrdila, že jí zaměstnanci obchodu řekli: „Nemůžeme je vyměnit.“
Ogle poté zaměstnanci řekla, že „začne být hlasitější“, dokud nebude „doslova křičet, dokud nedostanu to, co chci, což je buď nový pár AirPods, nebo moje, aby to bylo opraveno. Prosté a jednoduché.“
Poté, co trvala na tom, že „nemá pocit, že by mě někdo bral vážně“, Ogle řekla, že její nové AirPods jsou na cestě za tři dny od nahrávání.
Ne celý příběh
Mnoho prvků ve videu je fakticky správných, včetně její přítomnosti v Grand Central Apple Store, o čemž svědčí pozadí a předchozí video. Ale to není celý příběh.
Zdrojem AppleInsider která v obchodě funguje nám potvrdila, že došlo k incidentu. I když nechtěli diskutovat o tom, jak uživatelka TikTok zacházela se zaměstnanci v obchodě, připustili, že důvod, proč neproběhla okamžitá výměna během několika minut po jejím příjezdu, byl dvojí.
„Pokud tomu dobře rozumím, neměla schůzku a bylo jí řečeno, aby počkala, až pro ni budeme mít volné místo,“ řekl nám náš zdroj. „Neměli jsme servisní burzu, tak jsme jí řekli, že je nemůžeme v sobotu vyměnit.“
Sobota je nejrušnějším dnem pro schůzky v Genius Baru na všech místech. Historicky vzato, pokud nemáte schůzku v Grand Central naplánovanou na pondělí nebo úterý, nedostanete ji později v týdnu na sobotu.
Služba je stále možná v každém obchodě Apple na základě návštěvy i v sobotu, ale Apple varuje, že čekání může být dlouhé. Tři hodiny nejsou vyloučené v méně frekventovaných obchodech, které známe, natož v lokalitě Grand Central.
Pokud jde o třídenní čekání, společnost Apple nenahrazuje produkt vyžadující servis novým skladem, pokud produkt není vrácen do 14 dnů. Místo toho čerpá ze zásob služeb, což je úplně jiný fond zásob.
Tato žena výrazně uváděla AirPods max v jiných videích, která se datují před 14 dny. Jsou to pravděpodobně ty, které se pokoušela vyměnit nebo vrátit. Opravy na AirPods Max jsou mnohem přísnější než na AirPods nebo AirPods Pro.
Jelikož se obchod nachází na Grand Central Station, jedná se o jednu z nejvytíženějších prodejen v síti Apple. Tato skutečnost sama o sobě může ovlivnit, jak může obchod poskytovat podporu zákazníkům.
AppleInsider doporučuje zákazníkům, aby se při pokusu o zajištění podpory ze strany jakékoli služby, jako je například rezervace schůzek v Genius Bar předem, snažili dodržovat zavedené postupy a protokoly. Důrazně se také doporučuje, abyste se k personálu v první linii chovali alespoň se základní úrovní respektu, místo abyste se uchýlili k křiku nebo jiné taktice určené k zastrašování.
Zdroj: appleinsider.com