Vyberte první řady, které lze streamovat zdarma

Apple TV+ najala Rickyho Strausse, který se naposledy podílel na spuštění Disney+, jako nového šéfa marketingu.
Zatímco Straussův profil LinkedIn ho stále uvádí jako prezidenta marketingu ve studiích Walta Disneye, Uzávěrka uvádí, že se v úterý připojil k Apple TV+. Bude vést spotřebitelský marketing pro streamovací službu, včetně původních seriálů a filmů, podřízený Toru Myhrenovi.
Před svou marketingovou prací pro Disney+ a Hulu byl Strauss výkonným producentem řady filmů a dokumentů. Patří mezi ně „Nejlepší exotický hotel Marigold“ z roku 2011 a „Nepříjemná pravda“ z roku 2006.
Disney+ byl spuštěn v listopadu 2019, ve stejném měsíci jako Apple TV+, a původně si stanovil cíl 60 milionů až 90 milionů předplatitelů do konce roku 2024. Místo toho dosáhl do listopadu 2021 118,1 milionu, i když růst začal vykazovat známky zpomalovat.
Zdroj: appleinsider.com