Steve Jobs proslul dietou založenou na ovoci

Nová marketingová kampaň si klade za cíl propagovat rostlinnou stravu a přesvědčit lidi, aby přestali jíst maso, a používá slavný slogan Steva Jobse, ale může být odmítnuto ze strany společnosti Apple.
Jíst jinak, nově založená společnost LLC sama sebe popisuje jako „zdroj veřejných služeb“. V rámci svého poslání financovala umístění 29 billboardů po celém San Diegu, na kterých jsou mimo jiné prominentní osobnosti jako Jobs, Paul McCartney, Greta Thunberg a Cesar Chavez.
V duchu úvodní kampaně má Eat Differently v úmyslu vzdát hold historickým i současným ikonám, které inspirují lidi k přijetí jiného způsobu myšlení a stravování a přispívají k hnutí, které žene lidstvo vstříc slibnější budoucnosti.
„V 90. letech Apple spustil jednu z nejplodnějších a nejdojemnějších reklamních kampaní v moderní historii,“ uvádí na svých webových stránkách společnost Eat Differently. „Kampaň „Think Different“ zdůrazňovala osobnosti celé historie a dávala do souvislosti jejich mimořádné „myšlení“ s brilantností. Všimli jsme si, že mnoho z těchto svítidel vystupujících v kampani mělo společnou myšlenku – jedli jinak.“
Začlenění Steva Jobse do kampaně je pravděpodobně odkazem na známé stravovací preference spoluzakladatele společnosti Apple. Většinu svého života byl vegetarián a jedl především ovoce, ořechy a semena.
Kampaň také cituje Jobse, který jednou řekl: „Mlékárenský průmysl se vás 20 let snažil přesvědčit, že mléko je pro vás dobré. Je to lež, ale stejně to zkusili.“
Apple je známý tím, že své ochranné známky důsledně chrání. Společnost například usilovala o exkluzivní práva na všechna zastoupení jablek kvůli svému výraznému logu. Zůstává nejisté, zda si kampaň Eat Differently všiml iMore bude narážet na výzvy společnosti.
Zdroj: appleinsider.com