Sezónní vstupenka MLS

Major League Soccer a Apple jsou potěšeni dohodou Season Pass, přičemž vedoucí pracovníci MLS chválí vysoce kvalitní produkci společnosti Apple a plnou integraci do ekosystému Apple.
V roce 2022 se Apple stal oficiální destinací pro všechny zápasy a další obsah týkající se Major League Soccer (MLS) v rámci 10leté smlouvy od roku 2023.
Nyní, pět měsíců do první sezóny, se MLS a Apple údajně cítí s dosavadní dohodou docela spokojeni.
Eddy Cue údajně řekl majitelům a manažerům MLS, že podepsání dobrých hráčů zajistí, že dohoda bude úspěšná. Poté, co podepsali argentinskou fotbalovou superstar Lionela Messiho, řekl Cue představitelům MLS: „Chlapče, dodal jsi.“
„Vztah je stále na začátku, ale zatím jsme nemohli být více nadšeni,“ řekl o dohodě komisař MLS Don Garber.
A dohoda nekončí ani u vysílacích práv. Jak se ukázalo, MLS již vidí výhody, protože Apple nabízí seznamy skladeb inspirované MLS jako součást Apple Music. Dokonce i Apple Maps zvýrazňuje stadiony a restaurace MLS.
„Je to skutečně partnerství,“ řekl Garber. „Nejedná se o dohodu o právech, kde jde jen o to, že ‚máme tato dostupná okna, zaplatíme vám za umístění vašeho produktu do těchto dostupných oken, budeme je propagovat našemu publiku‘. Jde spíše o to, jak se můžeme integrovat do celého ekosystému Apple a vytvořit globální nabídku pro fanoušky velmi snadným a dostupným způsobem.“
Zástupce komisaře a výkonný ředitel MLS business ventures Gary Stevenson pochválil Apple za jeho vysoce kvalitní výrobu zápalek. Když fanoušci požádali o možnost sledovat souběžné hry současně, Apple vyhověl.
„Slyšeli jsme od fanoušků, že chtějí multicast,“ řekl Stevenson. „Za měsíc jsme to zprovoznili.“
I když se zdá, že dohoda vychází, není bez chyb. Vedoucí týmu soukromě vyjádřili obavy ohledně dohody a toho, jak by mohla negativně ovlivnit sponzory.
Například velcí předplatitelé jako Adidas by mohli mít prospěch z předplatitelů po celém světě. Místní sponzoři by však neviděli velký přínos pro předplatitele přidané mimo jejich region.
Vedení týmu navíc vyjádřilo frustraci z toho, že nevidí, kdo sleduje jejich hry. Dříve měly týmy mnohem robustnější statistiky sledovanosti, čtvrthodinu pro místní a národní zápasy.
MLS Season Pass je k dispozici za 14,99 $ měsíčně nebo 99 $ za sezónu. Předplatitelé Apple TV+ získají mírnou slevu na 12,99 $ měsíčně nebo 79 $ za sezónu. Držitelé sezónních vstupenek získají jeden bezplatný přístup k MLS Season Pass.
Zdroj: appleinsider.com