Pověsti o Apple Car roztahují realitu do extrému

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Nový rozhovor tvrdí, že má tajemství o dlouho zvěstovaném Apple Car – ale pokud jste dávali pozor, už víte, co v něm je a že některé z nich jsou kecy.
Pravděpodobně není snadné být únikem produktů. Získávat informace od lidí pracujících v temných koutech Applu může být nejistý úkol.
Majin Bu je známý leaker se sídlem v Číně, který má tendenci přistávat spíše na povrchní straně zpráv Apple. Obvykle je nejlepší, když hlásí další podrobnosti o známém úniku z jiného zdroje.
iPhone pohánějící inteligenci Apple Car
AppleInsider při zakrývání úniku bere v úvahu mnoho faktorů, zejména jeden z úniku s nízkou přesností záznamu. Tento konkrétní únik však potřeboval řešení, protože měl dostatek červených vlajek na otevření vlastního zábavního parku.
Hned od začátku telegramového příspěvku Majina Bua i on odstraňuje jakékoli pochybnosti, že tento „únik“ je přinejlepším sporný. Vysvětluje, že nemá žádný způsob, jak ověřit, zda jsou tyto informace skutečné, ale dostal povolení zveřejňovat části konverzace.
Předpokládaný zaměstnanec začíná popisem rozhraní Apple Car. Čelní sklo by bylo velkým dotykovým displejem s CarPlay, bez palubní desky a jedinou fyzickou součástí by byl volant. Žádná zmínka o pedálech akcelerace nebo brzdy – zdá se, že je to vše ovládáno z dotykové obrazovky se vstupy pro samořízení.
Protichůdná tvrzení se hned vrší. Na volantu bude displej, ale také otvor pro vložení iPhonu řidiče. Nebyl by tam žádný palubní počítač. Místo toho iPhone ovládá celý zážitek z auta a jízdní systémy.
Zastavte mě, pokud jste to už slyšeli
A dotazovaný tvrdí, že Apple Car by nebylo spotřebitelským vozidlem. Ve skutečnosti je to užitkový vozový park. Dokonce i řešení pronájmu.

O projektu Titan podobné dodávce se mluvilo již dříve
iPhone je mozek a Siri ovládá autopilota. Příkazy budou zadávány přes Siri a to už v produkčním modelu funguje, alespoň podle tohoto neznámého zaměstnance.
Rozhovor se dotýká několika dalších předpokládaných faktů, jako je to, jak Project Titan odkazuje na materiál, který tvoří Apple Car. (Titan?)
Čím více čtete, tím více si uvědomujete, že to nemohou být výroky informovaného zaměstnance, ale místo toho to mohou být blouznění 13letého chichotání se svými přáteli na serveru Discord na žertu, který právě vytáhli.
Postaveno v Německu, nečekejte, Kalifornie
V tomto „rozhovoru“ je mnoho bodů selhání, které odstraňují veškerou schopnost brát to vážně, ale možná ten nejkřiklavější – Apple Pay přes UWB. Správně, objednávku rychlého občerstvení zaplatíte pomocí rádiové frekvence auta.
Jo a jak se zdá, obrazovka na volantu, obrazovka iPhonu a čelní sklo od podlahy až ke stropu nestačí, takže budete moci iPad používat i jako „sekundární obrazovku“.
Toto fantastické vozidlo se bude vyrábět v Kolíně nad Rýnem v Německu, říká zdroj, ale částečně také v Itálii. Nemluvě o tom, že Bosch a NXP jsou také partnery.
Do projektu Apple Car je zapojeno i nové zařízení pro vývoj čipů v Irvine v Kalifornii. Apple tedy může tvrdit, že je „navržen společností Apple v Kalifornii“.
Pověstná labutí píseň?
Obecně mají únikáři tendenci vybírat si, co sdílejí, aby vytvořili nějaký druh tajemství. Nabízí jen tolik detailů, aby přilákalo následovníky, ale ne tolik, aby to vyvolalo přílišnou kontrolu.

Tento koncept Apple Car od Motor Trend si alespoň půjčuje z realistických designových aspektů
Zatímco Majin Bu řekl, aby tento rozhovor nebral příliš vážně, přesto jej zveřejnil. Tento mišmaš informací odvozených z předchozích pověstí a magického myšlení je nyní součástí Buových zpráv.
Nejsme si jisti, proč by to zveřejňoval, když to vypadá tak zjevně vymyšlené. Možná je to všechno zábava, která má přinášet ironické klikání.
AppleInsider se týká Apple Car od doby, kdy poprvé unikly první šeptandy o projektu Titan. Zdá se, že půjde o automobil zaměřený na spotřebitele s ekosystémem Applu ve středu.
CarPlay, Apple Music, Apple Maps a další služby budou řídit zážitek z infotainmentu. Představa, že by mu chyběly základní ovládací prvky řízení nebo se při samořízení spoléhal výhradně na iPhone, je však absurdní a přitažená za vlasy.
Majin Bu má v poslední době sporné fámy. Internetová osobnost možná dosahuje, protože již sdílel zvěsti o testování macOS na iPadech M2.
Viděli jsme hlásače přicházet a odcházet. Poločas rozpadu generátorů fám je asi 18 měsíců, buď proto, že se ukáže, že jsou 100% vymyšlené, nebo je Apple zašlápne do hlíny.
Kde jsme tady, to si někdo může domyslet.
Zdroj: appleinsider.com