Firmy nyní mohou opravovat chyby, přidávat nové informace nebo zařazovat do svých nabídek speciální nabídky

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
S Apple Business Connect mohou nyní firmy určit, jaké informace se o nich budou zobrazovat ve všech službách Apple, od Apple Maps po Siri.
Zatímco nesprávné trasy a špatně umístěné body zájmu byly hlavními selháními Apple Maps při jejich spuštění, byl tu další. Na začátku v roce 2012 bylo také možné, že podniky měly na mapě nesprávné údaje na štítku.
Apple Maps se v následujících letech vyvinuly v přinejmenším silného rivala Google Maps, ale nyní Apple konečně spustil způsob, jak si společnosti mohou samy rozhodovat o svých štítcích. Mohou samozřejmě opravit jakékoli chyby, ale také si mohou vybrat, jaké informace považují za nejdůležitější pro své zákazníky.
Dělají to s novým Apple Business Connect, který jim zároveň umožňuje upravovat nebo vytvářet podrobnosti, které se zobrazí ve Zprávách, v Apple Wallet, namluvené Siri a další.
„Vytvořili jsme Business Connect, abychom uživatelům Applu po celém světě poskytovali ty nejpřesnější informace o místech, kde se najíst, nakupovat, cestovat a další,“ uvedl v prohlášení Eddy Cue, senior viceprezident pro služby společnosti Apple. „Apple Business Connect poskytuje každému majiteli firmy nástroje, které potřebuje k přímějšímu spojení se zákazníky a získává větší kontrolu nad tím, jak miliardy lidí každý den vidí a zapojují se do jejich produktů a služeb.“
Nový Apple Business Connect také umožňuje společnostem přidávat a měnit fotografie nebo grafiku, jako jsou loga. „Vitríny, nová funkce na kartě místa,“ říká Apple, „pomáhá firmám prezentovat zákazníkům nabídky a pobídky, jako jsou sezónní položky menu, slevy na produkty a další.“
Tato funkce Showcases je dnes oficiálně dostupná v USA „a v příštích týdnech bude k dispozici firmám po celém světě“.
Aby bylo zajištěno, že pouze právoplatný vlastník firmy může měnit její zobrazené údaje, Apple vyžaduje, aby se uživatelé nejprve přihlásili přes konkrétní odkaz. Poté zadají své Apple ID a Apple provede blíže nespecifikovaný proces ověření.
Po úspěšném ověření se pak budou moci podniky přihlásit a provést změny, které potřebují. V době psaní tohoto článku stále probíhá počáteční fáze ověřovací služby Apple ID a zdá se, že ještě nefunguje.
Zdroj: appleinsider.com