Elon Musk [Twitter]

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Apple se vrátil k reklamě na své normální úrovni na Twitteru, podle Elona Muska, který také potvrdil, že Apple je největším reklamním klientem Twitteru.
28. listopadu se generální ředitel Twitteru Elon Musk zapojil do tweetové bouře proti Applu, včetně tvrzení, že Apple „většinou přestal inzerovat na Twitteru“. O týden později Musk změnil melodii.
Během konverzace na Twitteru Spaces zachytil Bloomberg v sobotu Musk řekl, že Apple „plně obnovil reklamu na Twitteru“. Musk neuvedl, kolik byly výdaje na reklamu pro Apple, a nešel k tématu mnohem dále, než řekl, že Apple je největším inzerentem na platformě.
I když může být Muskův komentář triumfální, Apple se k samotné záležitosti oficiálně nevyjádřil.
30. listopadu Media Matters for America zveřejnila data, která ukazují, že výdaje Applu od doby, kdy Musk převzal kontrolu, rostou. Zatímco mezi 8. a 21. listopadem došlo k poklesu, nedošlo k úplnému zastavení.
I tak se tvrdilo, že denní útrata Applu 28. listopadu byla 84 615,70 $, 2,6krát více než před měsícem.
Mezitím interní dokumenty, které viděl Washington Post 28. listopadu potvrzuje Muskův nárok na nejlepšího inzerenta, přičemž Apple v prvním čtvrtletí utratil 48 milionů dolarů, což představuje více než 4 % příjmů. To by však mohlo být snadno považováno za zvýšené sezónní výdaje v důsledku prázdninových výprodejů, které se mohou výrazně lišit od zbytku roku.
Zdroj: appleinsider.com