Skutečný iPhone 15 Pro Max

Spousta legitimních objednávek iPhone 15 Pro Max v britském Apple Store online zaznamenala, že kupující získávají padělky, iPhone 14 nebo dokonce iPhone SE.
Nejprve byl jeden uživatel Redditu, který nahlásil, že dostal falešný namísto iPhonu 15 Pro Max, který si objednal, pak došlo k roztržení, které ukázalo, jak pozoruhodně přesné mohou být některé padělky. Nyní se však zdá, že mnoho kupujících ve Velké Británii získává nesprávné iPhony.
Neexistuje způsob, jak posoudit, jaký podíl objednávek je vyměněn za nesprávné iPhony, ale lidé, kterým se to stalo, hlásí, že je Apple obviňuje z pokusu o podvod společnosti.
V současné době, jak bylo zkoumáno o iMore, na vlastním komunitním fóru společnosti Apple je 88 komentářů, kteří říkají, že mají špatné telefony. Většina z nich jsou ti, kteří klikli na Já také tlačítko, ale mnozí svou situaci podrobně popsali.
„Řekl mi jeden z [Apple’s] zástupcům, že je nemožné, aby tam omylem vložili 14, takže to muselo být změněno po odeslání,“ napsal uživatel Chris-J-88. „Mám obavy, že kontaktovali kurýra a oni“ Řekl jsem, že se toho nikdo nedotkl, takže Apple nyní dochází k závěru, že to musím být já, kdo se je snaží podvést.“
„[Surely] mohou vidět, kde je/byla aktivována 15,“ pokračoval. „Nemůžu uvěřit, že jsem si koupil telefon za 1200, dostal jsem špatnou položku a právě jsem ji musel přijmout.“
Po počátečním odmítnutí Apple pomoci Chris-J-88 řekl, že policii řekl, že jeho iPhone 15 Pro Max byl ukraden, ale policie údajně není schopna pomoci. Začal mluvit s finanční společností, přes kterou telefon koupil, a ta měla v úmyslu zprostředkovat spor mezi ním a Applem.
Chris-J-88 však nyní říká, že se mu podařilo problém vyřešit.
„Poslal jsem e-mail Timu Cookovi (nebudu zveřejňovat jeho e-mail pro případ, že by byla tato zpráva moderátory odstraněna) a vysvětlil jsem problém pouze pomocí faktů, bez názorů nebo obvinění,“ napsal Chris-J-88. „Můj e-mail obsahoval data, kdy jsem kontaktoval Apple, a veškeré akce/výsledky. Uvedl jsem také podrobnosti o případných dalších krocích, které jsem podnikl (jako je nahlášení telefonu jako ztraceného/odcizeného na policii a zahájení sporu s Barclays) . Nezapomeňte uvést telefonní číslo a také svou e-mailovou adresu.“
„Asi o týden později mi volal jeden pán z evropské centrály,“ pokračuje. „Vzal si několik dní na kontrolu případu a poté mě kontaktoval, aby potvrdil, že vymění nesprávné zařízení, které jsem obdržel druhý den.“
Nyní jsou podezřelé kurýrní společnosti
Opět zde není dostatek informací, abychom věděli, jak rozšířený je problém, ani abychom jej zúžili na konkrétní kurýry nebo kurýrní společnosti. Ale jeden uživatel, který dostal iPhone SE místo iPhone 15 Pro Max, tvrdí, že výměnu provedla záměrně britská kurýrní společnost DPD.
Společnost DPD nemá ve Spojeném království dobrou pověst, pokud jde o spolehlivé dodávky, ale v tomto případě tento uživatel říká, že mu bylo konkrétně řečeno, že položky zmizely. iPhone SE, který dostali, měl nálepku Tesco Mobile, takže zavolali tomuto britskému operátorovi.
„Tesco přestalo používat DPD pro doručování telefonů,“ hlásí uživatel, „protože měli řadu stížností zákazníků ohledně mizejících telefonů.“
Ne všechny nesprávné dodávky však společnost DPD vyřídila. Někteří uživatelé hlásí, že měli problém s kurýrní společností DHL.
Jeden uživatel tvrdí, že mu bylo řečeno, že konkrétní řidič dodávky zapojený do jeho chybějícího iPhonu „byl ve skutečnosti nyní propuštěn“.
Ještě další uživatel fóra říká, že jejich situace byla vyřešena poté, co poslal e-mail přímo Timu Cookovi. „Potom, co jsem poslal e-mail generálnímu řediteli, mi zavolal jiný manažer,“ napsal PetHRwi.
Na komunitních fórech Applu je nyní osm stránek komentářů k tomuto problému a zdá se, že jen málo lidí má své problémy vyřešené.
Jako jeden z původních plakátů, kteří problém vyřešili, má Chris-J-88 radu pro každého, kdo dostane náhradní telefon.
„Když dorazila náhrada,“ napsal, „požádal jsem kurýra, aby nahrál, jak to před nimi otevírám, abych se vyhnul opakování a zajistil, že seriál bude zachycen i na krabici zařízení.“
Navzdory neschopnosti Applu veřejně přiznat problém a opakovanému odmítání pomoci lidem, kterým byly odcizeny objednávky iPhonů, je těžké uvěřit, že společnost nepodnikne žádné větší kroky kromě pravidelného nahrazování objednávky stěžovatele.
Nicméně, i když je problém menšího rozsahu, než se zdá, jeden chybějící iPhone je příliš mnoho, když je to váš chybějící iPhone. Pokud je to vůbec praktické a možné, zdá se bezpečnější jít přímo do britských Apple Store a nakupovat tam.
Zdroj: appleinsider.com