Detekce pádů

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Apple začíná shromažďovat informace od dispečerů pracujících v call centrech 911 o nesprávných hovorech z lyžařských iPhonů vyvolaných nouzovým SOS a detekcí pádu.
Zavedení funkce Crash Detection pro iPhone 14 a Apple Watch vedlo k nárůstu volání na tísňové služby, přičemž falešné poplachy vedly ke zbytečným hovorům a odváděli pozornost od skutečných nouzových situací.
V prosinci se to stalo problémem pro lyžaře, když hlásili, že automatická upozornění na nehodu ze zařízení, která se ve skutečnosti nezapojila do nouzového stavu, stále volají. Bez odpovědi lyžařů, když se s nimi dispečeři pokoušeli mluvit, museli být na místo pro každý případ vysláni lyžaři.
Apple nyní situaci prověřuje New York Postpřičemž mluvčí potvrdil, že výrobce iPhonů hovoří s call centry 911, kteří zaznamenali prudký nárůst automatických hovorů na 911 kvůli zavedení detekce pádů.
Zatímco dodal, že Apple požaduje zpětnou vazbu, mluvčí odmítl nabídnout, jak by tato funkce mohla být vyladěna, aby se snížil počet případů falešně zjištěných dopravních nehod.
Zpráva ukazuje, že dopad na call centra je v oblastech pokrývajících lyžařské destinace poměrně vysoký. Centrum Greene County 911 v New Yorku zaznamenalo v prosinci 2022 ve srovnání s rokem 2021 nárůst o 22 tis.
Jim DiPerna, ředitel komunikace 911 pro okres, počítal s 15 až 25% meziročním nárůstem hovorů, „které by mohly být velmi dobře generovány těmito automatickými oznámeními o selhání generovanými společností Apple“.
V pensylvánském Carbon County Communications Center probíhá denně až 20 automatických hovorů pro detekci nehod z místních lyžařských areálů, což popisuje asistent manažera 911 Justin Markell jako „daň“ pro tým, který je „již dostatečně vytížený“.
Zdroj: appleinsider.com