Apple doufal, že získá práva VR pro obsah NFL

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Apple doufal, že by mohl podepsat dohodu o fotbalovém streamování, která by zahrnovala budoucí obsah VR, ale NFL údajně nebyla ochotna vyjednat dohody o obsahu, který ještě neexistoval.
Apple je známý svou tvrdohlavostí při vyjednávání smluv, ale při diskuzi o Sunday Ticket se setkal s hrozivým soupeřem s NFL. Nakonec se rozhovory rozpadly a Apple ustoupil, ale nové informace poskytují pohled na to, proč.
Podle AthleticApple a NFL narážely na ceny, délku smluv a zejména obsah VR. Přestože NFL dnes žádný takový obsah nenabízí, Apple doufal, že zajistí práva pro svou nadcházející platformu Apple VR.
„Je dobře známým faktem, že Apple je na pokraji toho, aby se rozrostl v AR a VR,“ Tom Richardson, senior viceprezident Mercury Intermedia a mimořádný profesor programu sportovního managementu Kolumbijské univerzity. „A v posledních několika letech se široce uvádí, že rok 23 by mohl být průlomový.“
NFL se však nikdy nedohodla na takové smlouvě, která by Applu poskytla známá i neznámá práva. Pokud by tedy někdy existoval obsah VR pro NFL, Apple by jej již zajistil předem.
NFL pravděpodobně chce ponechat jakékoli budoucí úsilí AR nebo VR oddělené, aby mohla vyjednávat nové obchody. To je spolu s agresivní cenovou strategií Applu to, co je podezřelé, že Apple ztratil práva na Sunday Ticket.
Apple již má práva na Major League Baseball a Major League Soccer, takže ztrátou Sunday Ticket jeho sportovní úsilí nekončí. Také NFL Sunday Ticket je pouze streamovací práva pro hry mimo trh – Apple bude mít další příležitosti, jak zajistit práva na streamování amerického fotbalu.
Apple Music bude sponzorovat poločasovou show Super Bowl LVII s Rihannou. Očekávejte, že společnost bude dále pronikat do sportu, protože se snaží přilákat více uživatelů k Apple TV+ a jejím sportovním balíčkům.
Zdroj: appleinsider.com