Mezi značkami smartphonů skutečně přechází málokdo

I když existuje malý počet uživatelů iPhone, kteří přecházejí na Android, vlastníci iPhone mají vyšší úroveň loajality ke značce ve srovnání s uživateli Androidu.
V posledním desetiletí došlo mezi uživateli Androidu k rostoucímu trendu přecházet na iPhony. Například lidé s konkrétním důvodem ke změně uvádějí výdrž baterie nebo problémy s připojením.
Společnost Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) ve své nejnovější zprávě prozkoumala problém z jiného úhlu, aby shromáždila data o lidech, kteří přecházejí v obou směrech.
Procento zákazníků zbývajících s Apple iOS a Google Android při aktivaci nového smartphonu
Při zkoumání stávající uživatelské základny prokazují systémy iOS a Android působivou loajalitu zákazníků, přičemž více než 90 % uživatelů se při upgradu na nový telefon drží svých příslušných operačních systémů. iOS má však o něco vyšší závazek na úrovni 94 %, zatímco majitelé Androidu si udržují míru loajality 91 %.
Na druhou stranu vyvstává otázka, odkud pocházejí noví kupci smartphonů iOS a Android. Údaje naznačují, že Apple má větší schopnost lákat uživatele Androidu k přechodu, zatímco Android se snaží přilákat uživatele, kteří jsou již loajální k iOS.
Zdroj zákazníků pro Apple iOS a Google Android
Během posledního dvanáctiměsíčního období přibližně 14 % jednotlivců, kteří si zakoupili Apple iPhone, vlastnilo dříve smartphone se systémem Android. Naproti tomu pouze 4 % kupujících Androidu přešlo z iPhonu.
Malý zlomek, méně než 5 %, kupujících pro obě platformy tvořili zákazníci přecházející z ukončených operačních systémů, ti se základními nebo vyklápěcími telefony nebo jednotlivci, kteří si koupili svůj vůbec první smartphone.
Výsledkem je, že zatímco oba operační systémy těží z působivé loajality zákazníků, iPhone se ujímá s výrazným náskokem.
Zdroj: appleinsider.com