Apple BKC v Bombaji

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Analytici společnosti Wedbush předpovídají, že Apple otevírá své první obchody v Indii, což je úvodní gama „agresivního tlaku“ na růst svého podílu na trhu v zemi a také na zvýšení tamní výroby.
V týdnu, kdy se Apple BKC otevře v Bombaji a poté Apple Saket v Novém Dillí, analytici z Wedbush předpovídají, že jde o začátek „strategického pokerového tahu“ společnosti.
„Tento týden znamená pro Cupertino významný strategický krok, protože Cook tento týden přestřihne červenou pásku na prvních indických maloobchodních prodejnách v Bombaji a Novém Dillí,“ uvedli analytici Wedbush v poznámce pro investory. AppleInsider.
„Po celá léta Apple šel po indickém trhu s určitým úspěchem, protože indické tržby jsou dnes jen zhruba 6 miliard dolarů (méně než 2 % celosvětových tržeb) s minimální přítomností v zemi,“ pokračuje poznámka. „Tato dynamika se bude měnit, protože Apple se nyní agresivně dívá na Indii z produkční i maloobchodní expanze v nadcházejících letech, o kterých jsme přesvědčeni, že to bude pro Cupertino strategický pokerový krok, který by mohl do roku 2025 v Indii zvýšit roční příjmy na 20 miliard dolarů.“
Wedbush proto dodržuje svůj cenový cíl 205 USD, stanovený na začátku dubna 2023.
Tento cíl se nezvyšuje, protože „Řím nebyl postaven přes noc a ani širší indická strategie společnosti Apple neporoste“, ale „tento týden vnímáme tak, že se Apple ponoří do hlubokého konce bazénu v Indii, protože tento obrovský trh se pomalu mění v Apple. ekosystém v nadcházejících letech se ziskem trhu iPhone v popředí zájmu.“
Apple plánuje dlouhou hru
Podle Wedbushe je současný podíl Applu na trhu iPhone v Indii pod 10 %.
„Věříme, že Apple prostřednictvím svého bezkonkurenčního marketingu a přítomnosti značky dokáže proměnit Indii v katalyzátor přírůstkového růstu, protože v září se na trh dostane výroční iPhone 15,“ říkají analytici.
Wedbush také věří, že je svědkem toho, že Apple opakuje přístup, který dříve učinil s Čínou. V Číně Apple rozvíjel maloobchodní prodejny souběžně se zlepšováním výroby s firmami jako Foxconn.
„S tím, jak Foxconn/Apple vložily do hry více vzhledu na frontě výroby iPhonů v Indii,“ říkají analytici Wedbush, „to půjde ruku v ruce s větší maloobchodní přítomností v Indii, jak bylo vidět tento týden, což odráží rané dny Číny. penetrační strategie sahající deset let zpět.“
Samostatně Apple již přesunul 7 % své celkové produkce iPhone do Indie. Do roku 2025 ho údajně hodlá zvýšit na 25 %.
Zdroj: appleinsider.com