TikTok na smartphonu

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Navzdory rostoucím obavám, že by TikTok mohl být v USA zakázán, a rostoucímu tlaku amerických regulátorů se společnosti – včetně Applu – zdvojnásobují a zvyšují svůj dosah a výdaje na reklamu na platformě.
TikTok zaznamenal v březnu 11% nárůst reklamy, a to navzdory tomu, že se američtí úředníci snažili zakázat aplikaci sociálních médií kvůli obavám o národní bezpečnost.
Tak jako Financial Times poukazuje na to, že Apple patří mezi ty, které nejvíce utrácejí. Další společnosti na tomto seznamu jsou Pepsi, DoorDash a Amazon.
Ani špičkové reklamní agentury zatím nedoporučují společnostem, aby se stáhly, a místo toho navrhují, aby společnosti utrácely, dokud ještě mohou.
„Je nepravděpodobné, že bude vydán výkonný příkaz vedoucí k okamžitému zákazu, který by měl dopad na inzerenty,“ řekl Joshua Lowcock, mediální ředitel společnosti UM Worldwide. Financial Times. „I s podporou obou stran bude legislativní proces zdlouhavý a poskytne obchodníkům dostatek času na plánování alternativních strategií.“
Jiní řekli společnostem, aby si přečetly své smlouvy s TikTok a zvážily podmínky zrušení, než se zavážou.
TikTok za poslední rok zaznamenal značný růst a očekává se, že v roce 2023 dosáhne 14,15 miliardy dolarů v příjmech z reklamy oproti 9,89 miliardy v roce 2022.
Začátkem března američtí senátoři navrhli plán, jak poskytnout ministerstvu obchodu možnost zakázat TikTok pomocí pečlivě formulovaného zákona, který se vyhýbá přímému zacílení na TikTok.
Generální ředitel TikTok Shou Chew poskytl písemné svědectví o 5 000 slovech americkému Sněmovně reprezentantů pro energetiku a obchod. V něm argumentoval, že TikTok je nejen populární v USA, ale je zodpovědný za to, že přináší celosvětovou „expozici americkým hudebníkům, umělcům, kuchařům a mnoha dalším“.
Video platforma také čelí zvýšené kontrole v jiných zemích. British Broadcasting Corporation (BBC) doporučila zaměstnancům smazat aplikaci ze svých pracovních telefonů s odvoláním na obavy týkající se ochrany osobních údajů a bezpečnosti.
Zdroj: appleinsider.com