Sezónní vstupenka MLS

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Apple plánuje brzy spustit zpravodajství o Major League Soccer na Apple TV+ a upustí od některých tradičních reklamních praktik.
Major League Soccer začíná 1. února na Apple TV+ a odstartuje tak desetiletý vztah. Fanoušci si mohou předplatit za 14,99 $ měsíčně nebo 99 $ za sezónu prostřednictvím aplikace Apple TV.
Stávající předplatitelé Apple TV+ si mohou ke svému předplatnému přidat MLS Season Pass za 12,99 $ měsíčně nebo 79 $ za sezónu.
Na straně reklamy, Bloomberg říká, že Apple údajně nehledal kupce jednotlivých reklamních spotů během MLS her. Místo toho společnost žádá inzerenty, aby si zakoupili sezónní sérii umístění, která poběží během her.
Apple také ještě musí inzerentům zaručit, že osloví určitý počet diváků, což je běžná praxe v tradiční televizi. Dva zdroje dále uvedly, že společnost nepřijímá reklamy od sportovních sázkových společností, alespoň na začátku. Reklamy z jiných kategorií, jako jsou kreditní karty, alkohol a půjčovny aut, také nebudou povoleny.
Apple zatím prodával tři sponzorské balíčky MLS. Nejdražší – zlato – stojí asi 4 miliony dolarů za sezónu a zahrnuje play-off a integrace, jako je sponzorování „Player of the Match“. Další dva balíčky, stříbrný a bronzový, stojí kolem 3 milionů dolarů, respektive 1,5 milionu dolarů za sezónu.
Apple pracuje na rozšíření svého reklamního byznysu za 4 miliardy dolarů a potenciálně by mohl dosáhnout 6 miliard dolarů do roku 2025. Společnost ale potřebuje vyvážit své ambice s image respektujícím soukromí, což může být často v rozporu s personalizovanou reklamou.
Interně jedna osoba obeznámená s reklamním byznysem říká, že Apple nemá stejné ambice pro své reklamní odvětví jako Meta nebo Google a neplánuje vybudovat rozsáhlou reklamní síť mimo svůj ekosystém.
Zdroj: appleinsider.com