Aplikace Apple Support

Apple se údajně snaží omezit poskytování lidské podpory na různých sociálních sítích, jako je YouTube a Twitter.
Oficiální účet @AppleSupport byl spuštěn v roce 2016 a primárně slouží k poskytování tipů na produkty Apple a přímému oslovování zákazníků. Tento účet získal ocenění od Twitteru ve stejném roce, a to díky vysoké úrovni zapojení.
Nicméně podle zdrojů, které hovoří MacRumors, to se chýlí ke konci. Zpráva uvádí, že Apple plánuje odstranit své role poradců pro podporu sociálních médií dostupné na Twitteru/X, YouTube a fóru Apple Support Community.
Změna začne od 1. října 2023, kdy Apple zastaví veškeré lidské odpovědi prostřednictvím přímých zpráv na Twitteru. Místo toho zákazníci podle zdroje obdrží automatickou odpověď, která je informuje, jak mohou kontaktovat Apple, aby získali pomoc.
Bude také odstraněna placená role Community Specialist, která pomáhá zákazníkům prostřednictvím fóra Support Community. A Apple přestane nabízet technickou podporu prostřednictvím komentářů zveřejněných u videí na YouTube.
Údajně se tato změna týká více než 150 zaměstnanců, ale Apple jim nabízí převedení na role telefonické podpory. Jeden zdroj uvedl, že Apple neumožňuje zaměstnancům přejít na jiné role podpory založené na chatu, pokud to není z lékařského hlediska nutné.
Očekává se, že přechod od podpory sociálních médií bude dokončen do konce listopadu. Zaměstnancům, kteří se rozhodnou přejít na telefonickou podporu, bude poskytnuto potřebné školení.
Apple naposledy aktualizoval svou oficiální aplikaci Support v srpnu a poskytl více informací o fyzických umístěních Apple Store a další. Aplikace, oficiální webová stránka podpory společnosti Apple a telefonní linka budou v budoucnu jedinými oficiálními místy podpory.
AppleInsider nemůže potvrdit, že tyto změny probíhají. Příběh bude aktualizován o další informace, jakmile budou k dispozici.
Zdroj: appleinsider.com