
Zaměstnanci Apple Store budou moci dokončit výprodej produktů, které nejsou skladem, na místě tím, že umožní použití automatů v místě prodeje EasyPay pro objednávky domů.
Problém s návštěvou jakéhokoli obchodu spočívá v tom, že pokud je produkt vyprodaný, prodejce může o prodej zcela přijít, pokud neexistuje způsob, jak zákazníkům nabídnout alternativní způsob objednávky. Ve změně, která bude spuštěna na začátku srpna, dostanou zaměstnanci Apple Store právě takovou možnost.
Podle sdělení zaslaného zaměstnancům maloobchodu, které viděl Bloomberg’s Mark Gurman, program EasyPay Online Ordering umožní zaměstnancům obchodu prodávat produkty a odesílat je zákazníkům přímo pomocí jejich pokladních automatů EasyPay.
„Chceme, aby všichni naši zákazníci odcházeli z obchodu přesně s tím, pro co přišli,“ stojí v poznámce. „S transakcí s jedním zavazadlem budete mít možnost různých způsobů plnění, jako je doprava nebo personalizace produktu.“
V současné době je možné realizovat prodej tam, kde je zahrnuta doprava nebo personalizace, ale obvykle je to nasměrováním zákazníků k zadání objednávky v internetovém obchodě pomocí Macu nebo iPadu v obchodě. V rámci změny může být objednávka místo toho provedena přímo přes EasyPay POS zaměstnancem.
Pro obchody to snižuje šanci na ztrátu prodeje produktů, které nejsou na skladě, protože se vyhnete tomu, že zákazník bude muset objednávat prostřednictvím internetového obchodu, což je proces, který by mohl udělat doma. Spotřebitelé také těží, protože mají možnost nechat si zaplatit objemné položky v obchodě, ale nechat si je doručit domů, což je ušetří od nošení.
Gurman zdůvodňuje, že změna může být také součástí plánu na snížení zásob a více se spoléhat na dopravu u některých menších obchodů. V případě Apple Vision Pro, protože existuje mnoho možností přizpůsobení náhlavní soupravy, použití tohoto procesu by mohlo umožnit odeslání příslušenství, které není na skladě, aniž by zákazník odešel z prodeje za 3 500 USD kvůli chybějícímu prvku, který chce.
Zdroj: appleinsider.com