Zdroj: Apple

Šéf designu Apple Alan Dye říká, že zobrazení očí nositele Apple Vision Pro bylo „uživatelským rozhraním pro vaše okolí“ a jeho vytvoření trvalo roky.
Alan Dye je viceprezidentem Human Interface Design společnosti Apple a v novém podcastovém rozhovoru potvrdil, že rozsáhlý výzkum společnosti v oblasti AR headsetu se skrývá na očích.
„Všechno v tomto produktu bylo vynalezeno,“ říká Dye na Design Matters s Debbie Millman. „Toto byl ten nejnáročnější a nejnáročnější designový program, jaký jsme kdy měli – [with] 5000 patentů.“
„Pouze Apple mohl vyrobit takový produkt,“ pokračoval. „K některým nápadům bylo opravdu těžké se dostat, ale byly velké. Jako jedna z velkých myšlenek, které máme, je spojení, zůstat ve spojení se svým světem, ale také spojení s těmi, kteří s vámi nejsou.“
„Takže jsme opravdu tvrdě pracovali na tom, abychom lidem umožnili zůstat ve spojení se světem, ve kterém se nacházejí… [which is] proč je to do značné míry produkt pro AR,“ řekl Dye. „Proto jsme tak tvrdě pracovali na tom, aby byl takový, že když si ho nasadíte, to, co vidíte, je váš svět… a lidé to vidí a je to stejné jako vy nosím brýle.“
„Vytvořili jsme uživatelské rozhraní, naše první uživatelské rozhraní, pro zbytek světa, že?“ řekl. „Takže produkt, který má uživatelské rozhraní, které je ve skutečnosti určeno pro lidi kolem vás.“
Dye říká, že možnost nechat někoho vidět vaše oči, když nosíte Vision Pro, byla pro nás „obrovská věc a trvalo doslova roky vynalézání, než jsme ji vymysleli,“ protože „jsme přesvědčeni tak zásadně, že byste se neměli cítit izolovaní, že ?“
Apple propaguje Vision Pro jako způsob, jak nahrávat video a zvuk takovým způsobem, že při přehrávání působí stejně pohlcujícím dojmem, jako by tam byl. „Když jsme na tom poprvé začali pracovat a viděli jsme něco z toho,“ řekl Dye, „mnoho z nás skoro zarmoutilo, že jsme tento produkt neměli, když byly naše děti menší, víš, nebo možná, když naši rodiče byli kolem.“
Zdroj: appleinsider.com