Reklama „Baterie pro Miles“. (zdroj Apple)

Byla vydána dvojice nových reklam pro řadu iPhone 14, které vychvalují detekci havárie v iPhone 14 Pro a „naši nejdelší výdrž baterie“ s iPhone 14 Plus.
Obě reklamy, které byly vydány současně, jsou beze slov, mají hudební soundtrack a spadají pod stejnou novou kampaň. „Uvolněte se, je to iPhone 14 Plus“ je 60sekundová reklama, která sleduje muže, který sleduje pokyny rychlostí „dvě míle za hodinu“ s iPhone 14 Plus na přední části traktoru.
Vypadá to inspirováno filmem z roku 1999, „The Straight Story“ – napsaný Johnem Roachem a Mary Sweeney, režírovaný Davidem Lynchem.
Pak „Uvolněte se, je to iPhone 14 Pro“ je 30sekundové video, které ukazuje běžný den v práci pro figurínu při nárazovém testu. Poté, co násilná srážka vyšle figurínu do kotrmelce vzduchem, na jeho iPhonu 14 Pro se zobrazí zpráva „Vypadá to, že jste byli při havárii“.
Obě reklamy jsou samozřejmě natočeny s vynikající kinematografií, ale obě také pokračují v nedávné technice Applu, kdy končí s přibližně osmi sekundami černé obrazovky. Je to konkrétně proto, aby propagace souvisejících videí na YouTube nezakrývala žádné pečlivě natočené záběry společnosti Apple.
Zdroj: appleinsider.com