Propagační blesková akce Pepsi a Apple Music

Pepsi je připravena v létě stisknout play a přináší Apple Music s sebou.
Apple Music, jeden z lídrů v odvětví streamování hudby, spouští ve spolupráci se společností Pepsi velký reklamní útok. S ním budou mít zákazníci šanci získat bezplatné předplatné a mnoho dalšího.
Pořekadlo byl první, kdo navázal na nadcházející reklamní blesk, který oficiálně začne ve 12:00 východního času, 22. května 2023. Pepsi to oficiálně nazývá „Press Play On Summer“ a bude se silně spoléhat na řadu Pepsi produkty, které budou dostupné v obchodech.
Jakmile promo akce začne, zákazníci si budou moci koupit speciálně označené lahve 20 uncí Pepsi, Pepsi Zero Sugar, Pepsi Wild Cherry, Pepsi Mango, Mountain Dew, Mountain Dew Spark, Mountain Dew Voltage, Mountain Dew Major Melon, Starry a Hvězdný nulový cukr. Každá z lahví bude mít na sobě QR kódy.
Tyto kódy nabídnou řadu různých cen, včetně tří měsíců Apple Music zdarma pro nové zákazníky. Kódy také nabídnou věci jako sluchátka Beats a výlety na živé hudební akce.
Spolu s Applem se Pepsi také spojuje s portorickým umělcem Bad Bunnym, který v roce 2022 získal cenu Apple Music Artist of the Year.
Drobným písmem je uvedeno, že zákazníkům musí být 18 a více let a existuje limit jednoho odkupu na osobu. Akce končí 17. září.
Apple a Pepsi spolu v minulosti spolupracovaly. V roce 2003 Pepsi nabídla až 100 milionů stažení skladeb z iTunes Store.
V souvisejících zprávách Apple Music nedávno přidala podporu pro vyhledávání místních koncertů přímo v aplikaci. Služba stojí 10,99 $ měsíčně a je součástí každé úrovně Apple One.
Zdroj: appleinsider.com