Chytrý televizor Telly s duální obrazovkou

Telly slibuje chytrou televizi zdarma, pokud jsou uživatelé ochotni zabývat se reklamou na druhé obrazovce a velkoobchodním předáním dat o jejich používání obchodníkům.
Start-up s názvem Telly, vytvořený spoluzakladatelem streamovací služby Pluto TV, nabízí lidem možnost získat novou, ale neobvyklou televizi zdarma. Namísto jedné velké obrazovky má ve skutečnosti dvě.
Chytrý televizor s duální obrazovkou se skládá hlavně z 55palcového 4K HDR displeje s kamerou nahoře. Pod ním je soundbar se systémem pěti ovladačů, o kterém společnost tvrdí, že nabízí vynikající basy.
Nezvyklým doplňkem je druhý tenčí displej pod soundbarem, který lze využít pro zobrazení extra informací, jako jsou sportovní výsledky, počasí nebo ceny akcií. To uživatelům zjevně poskytne více příležitostí k získání aktualizací, které si mohou přát, aniž by museli nutně přepínat od toho, co sledují, nebo se muset dívat na displej smartphonu.
Jako chytrá televize je také nabízeno, aby obsahovalo několik funkcí, včetně videohovorů přes Zoom, více než 40 videoher, streamování hudby, fitness funkcí se sledováním pohybu a vlastního hlasového asistenta.
Televize má tři porty HDMI, které lze použít s různými streamovacími zařízeními, včetně Apple TV a herních konzolí, ale bude dodávána také s 4K Android TV streaming stick.
Telly je v současné době k dispozici pro předobjednávku, v létě se očekává distribuce 500 000 televizorů uživatelům ve Spojených státech. Uživatelé nebudou platit za televizi přímo, ale místo toho si vymění svá data.
Spodní sekundární obrazovka bude sloužit k zobrazení „nerušivé reklamy“ uživateli při sledování televize. Telly to označuje za „první televizi placenou značkami“.
V rámci procesu registrace jsou uživatelům kladeny otázky týkající se jejich domácnosti, aby se optimalizovala reklama, která se bude zobrazovat na druhé obrazovce.
Zásady sledování a údajů o aktivitě vysvětlují, že budou shromažďována data o uživatelových zvycích při sledování, včetně sledovaných kanálů a doby trvání. Budou se shromažďovat také údaje o aktivitě včetně vyhledávacích dotazů, předvoleb nastavení, aplikací, nákupů, stisku tlačítek a „fyzické přítomnosti vás a jakýchkoli jiných osob používajících televizor v kteroukoli danou dobu“.
Údaje o sledování a aktivitě „mohou“ být sdíleny s třetími stranami za účelem přizpůsobení obsahu a reklamy. Telly však trvá na tom, že osobní údaje jsou anonymizovány pomocí redakce osobně identifikovatelných informací a technik fuzzingu.
Uživatelé Telly se mohou odhlásit ze sdílení dat, ale ztratí přístup ke službám a musí televizor vrátit. Pokud tak neučiní, bude účtován poplatek ve výši 500 USD z kreditní karty v souboru.
Reklama na chytrých televizích není nový pojem a existuje již několik let. Telly posouvá koncept na extrémnější úroveň, ale na rozdíl od jiných firem je ohledně uspořádání předem.
Zatímco Telly je opětovné použití slangového výrazu používaného ve Spojeném království k označení televize, nabídka platí pouze ve Spojených státech.
Zdroj: appleinsider.com