Ovládání ICVFX na iPadu
![]()
Aktualizace oznámené spolu s Unreal Engine 5.2 zahrnují nativní podporu Apple Silicon pro Unreal Editor a aplikaci pro iPad brzy pro nástroj pro tvorbu virtuálních scén ICVFX Editor.
Unreal Engine vlastněný Epic Games pohání mnoho moderních 3D aplikací, od her až po filmové sady. Unreal Engine 5.2 byl spuštěn ve čtvrtek s některými specializovanými nástroji pro generování procedurálního obsahu a mapování substrátového materiálu, ale do toho byly přimíchány i některé novinky od Applu.
Unreal Editor má nyní nativní podporu Apple Silicon a je dodáván prostřednictvím univerzálního binárního programu. To znamená vyšší výkon, efektivitu a stabilitu nástroje.
Unreal Editor je aplikace, která kompiluje kód Unreal Engine. V podstatě nástroj, který vytváří prostředí nebo modely pomocí kódu a sad nástrojů Unrealu.
Další oznámení specifické pro Apple bylo učiněno pro iPad. Virtuální kulisy jsou stále populárnější pro produkce jako „Mandalorian“ a ICVFX Editor je mocný nástroj, který přináší Unreal do filmu.
Jak se však režiséři pohybují po virtuální scéně, což je v podstatě velká zelená místnost, ovládací prvky osvětlení, barevného gradování a další zůstávají na pracovní stanici. Nová aplikace ICVFX pro iPad umístí kreativní ovládání přímo do rukou filmaře při putování kulisou.
Existuje spousta technických aktualizací pro Unreal Engine 5.2, do kterých se nebudeme ponořit, jako je nový vzorek deformátoru ML, který je k dispozici ke stažení. Unreal také poskytl rivianovský pohled na generování procedurálního obsahu a efekty materiálu substrátu.
Zdroj: appleinsider.com