Ride1Up Revv 1

Elektrokolo ve stylu mopedu Revv 1 od Ride1Up je pro šlapací kolo nestydatě přes palubu, ale to neznamená, že jeho výkon na plný plyn nemá své místo mezi ostatními typy elektrických vozidel.
Revv 1 má pedály a lze na něm jezdit jako na tradičním kole. Pokud to však podle vzhledu nepoznáte, plyn je určen k velmi intenzivnímu používání.
Jedná se o typ kola, který je stvořen pro zábavu a dokáže zvládnout dobrodružství v terénu nebo udělat delší dojíždění extrémně pohodlným.
Toto není kolo na cvičení, i když se svou hmotností 83 lb by jistě mohlo poskytnout slušný trénink při jízdě bez pomoci pedálů.
Vzhled a vlastnosti elektrokola Revv 1
Revv1 od Ride1Up má prvky motocyklu a vypadá jako seriózní stroj.
Zadní odpružení
Kolo se dodává ve dvou barvách a je k dispozici s plným, předním a zadním odpružením nebo pouze předním odpružením a začíná na 1 895 $.
Součástí toho, proč vypadá jako motocykl, je jeho velký kulatý světlomet a dlouhé polstrované sedadlo. Nechybí ani blinkry, hlasitý klakson a digitální displej, který dokresluje úroveň detailů motorky.
Zatímco plyn byl primární způsob, jakým jsme elektrické kolo používali, existuje pět úrovní pedálového asistenta, pokud na něm chcete jezdit tradičněji.
Po vybalení je nejvyšší rychlost 20 mil za hodinu, ale Revv 1 lze odemknout v režimu off-road, abyste dosáhli rychlosti přes 38 mil za hodinu.
Na rovných silnicích dosahujeme rychlosti kolem 34 mil za hodinu na Revv 1. Hmotnost jezdce a další podmínky ovlivní, jak rychle může jet 750w motor s převodovkou v náboji s točivým momentem 95 nm.
Podobně kvalifikace o váze, rychlosti a terénních podmínkách jezdce určí vzdálenost, kterou může baterie poskytnout. Ride1Up uvádí odhadovaný dojezd 30 až 60 mil.
S kolem jsou dodávány dva klíče pro uzamčení baterie
Jeli jsme na elektrokole tvrdě a získali jsme celodenní dojezd na jedno nabití. Dokonce i na spodní hranici tohoto odhadu jsme si stále mysleli, že je to adekvátní rozsah pro běžnou plavbu.
Jízda na Ride1Up Revv 1 na silnici i mimo ni
V terénu se Revv1 řídil natolik dobře, že nás zavedl tak daleko, jak jsme chtěli, ale měl své předpoklady.
Revv 1 je dodáván s terénními pneumatikami
Vyjeli jsme na kole travnatým svahem s nerovným terénem a absorbovalo většinu tvrdé hlíny. Plné odpružení bylo v tomto ohledu záchranou.
Poloodpružený model jsme nezkoušeli, ale díky plnému odpružení byly naše jízdy neuvěřitelně hladké a pohodlné – to bychom nechtěli obětovat.
Pneumatiky byly nejslabším článkem off-roadového řetězu, ale to proto, že jsou vhodnější pro silniční provoz.
Tukové pneumatiky pro terénní e-moped o rozměrech 20″ krát 4″ si na silnici vedly skvěle. A u tohoto motocyklu dáváme přednost kompromisu s terénními pneumatikami, protože většinu našeho ježdění probíhalo po silnici.
Jízda v terénu přes štěrkové lože vykazovala určité prokluzování, ale ne natolik, aby nás odkoplo nebo způsobilo problém.
Měli jsme několik lidí, kteří vyzkoušeli Revv 1, a každý souhlasil, že jízda byla skvělá. První otázka po testovací jízdě byla obvykle o tom, kolik kolo stojí, spolu s pohledem na uvážení.
Polstrované sedadlo a plné odpružení v kombinaci pro pohodlnou jízdu. Neměli jsme problém jezdit delší dobu.
Polstrované sedadlo bylo téměř dost dlouhé pro dvě osoby
Ve skutečnosti se téměř každý aspekt Revv 1 ukázal jako dobře promyšlený. Například baterie se uzamkne v poloze podél horní části rámu a lze ji po vyjmutí nabíjet na kole nebo kdekoli jinde.
Ovladače blinkrů byly pro náš pravý palec trochu oříšek, ale jejich použití k indikaci odbočení se ještě dalo zvládnout.
Náhodou jsme párkrát zatroubili na hlasitý klakson a sáhli po blinkru. Bylo by hezké mít klakson na levé straně řídítek, ale celkově s jeho umístěním nebyl problém.
S Revv 1 se jezdilo skvěle a bylo užitečné pro cestování tam a zpět na třímílovém úseku naší čtvrti.
Je Ride1Up Revv 1 kolo pro vás?
Ride1Up má velké množství elektrokol, které se hodí pro různé typy jezdců. Tento model Revv 1 nemá nahradit tradiční kolo nebo dokonce běžnější elektrokolo. Je to vlastní kategorie.
Ovládací prvky předního světla, blinkrů a klaksonu jsou na pravé straně
Mohlo by to nahradit golfový vozík používaný pro krátké dojíždění, mohlo by to být pohodlnější než používání elektrického skútru nebo by to mohlo být ideální pro cestu do práce jen pár kilometrů daleko.
Většinou však Revv 1 a další podobná elektrokola přidávají spoustu zábavy k čemukoli, na co se používají.
Jeli jsme na motorce Super73-R Brooklyn a bylo to skvělé. Ride1Up Revv 1 je však rozhodně pro lidi, kteří se dívají na utilitárnější kolekci motocyklů Super73.
V tomto případě nabízí Ride1Up nižší vstupní cenu se zdravým množstvím funkcí.
Klady
- Pohodlné sedlo a pohodlná jízda s celoodpruženým podvozkem
- Pěkný velký displej pro zobrazení rychlosti a vzdálenosti
- Pomohly přední a zadní blinkry
Nevýhody
- Těžká jednotka, která může ztížit samostatnou montáž
- Žádné připojení Bluetooth nebo aplikace
Hodnocení: 4 z 5
Toto kolo je k dispozici ke koupi na Ride1Up od 2 395 $.
Zdroj: appleinsider.com