
AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Po letech používání modrého zaškrtnutí k označení účtu pozoruhodnosti nebo důležitosti, počínaje prvním aprílem, jej získají pouze uživatelé, kteří platí za Twitter Blue.
Od té doby, co Elon Musk převzal Twitter, přestalo jeho dlouholeté ověřené zaškrtnutí znamenat, že řekněme politik je ten, za koho se vydávají. Původní zaškrtnutí znamenající, že to pokračovalo, ale účinnost se snížila, když Twitter umožnil koupit ověřené zaškrtnutí.
Přidání těchto placených okamžitě znamenalo, že podvodníci začali falšovat účty, které byly ověřeny kvůli pozoruhodnosti nebo důležitosti.
V důsledku toho tyto placené zaškrtávací značky neznamenaly nic jiného, než že se někdo přihlásil k odběru Twitter Blue, ale poté Twitter tuto možnost zrušil. Pokusil se zavést „oficiální“ zaškrtnutí, aby se místo toho zobrazilo ověření, ale teď to všechno zmizí.
1. dubna začneme ukončovat náš starší ověřený program a odstraňovat starší ověřená zaškrtnutí. Chcete-li zachovat své modré zaškrtnutí na Twitteru, mohou se jednotlivci zaregistrovat do Twitter Blue zde: https://t.co/gzpCcwOpLp
Organizace se mohou přihlásit na https://t.co/RlN5BbuGA3
— Twitter Verified (@verified) 23. března 2023
Bez časového rámce a bez zjevné ironie si Twitter vybral apríl, aby začal „ukončit náš starší ověřený program a odstranit starší ověřená zaškrtnutí“.
Twitter Blue stojí 8 $ měsíčně, pokud není zakoupen na iOS, když je to 11 $ měsíčně.
Že Twitter Blue je určen pro jednotlivce a zároveň Twitter vyzývá společnosti, aby se přihlásily do Ověřené organizace. „Vytváříme nejdůvěryhodnější místo na internetu, kde mohou organizace oslovit své následovníky,“ říká Twitter Centrum nápovědy.
Stát se organizací ověřenou na Twitteru stojí 1 000 USD měsíčně a takové firmy získají zlaté nebo šedé zaškrtnutí v závislosti na typu podnikání. Vládní nebo „mnohostranné“ organizace získávají šedou značku v kruhu, zatímco obchodní a neziskové firmy získávají zlatou značku ve čtverci.
Jediným zjevným požadovaným ověřením však je, že žádající organizace musí mít „odpovídající aktivní Twitter účet, aktuální e-mailovou adresu organizace a aktuální doménu webu“.
Požadavky na ověření Twitter Blue jsou ještě menší. K získání známky je nutné pouze zaplatit společnosti a mít telefonní číslo.
Zdroj: appleinsider.com