Exteriér Apple Fifth Avenue

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Při procházce po Fifth Avenue v New Yorku nemůžete minout prosklený Apple Store, který zevnitř ven osvětluje základní hodnoty společnosti. AppleInsider to kontroluje.
Apple původně nechtěl stavět na Fifth Ave a nikdy se o tuto myšlenku nezajímal. Až když Harry Macklowe, kupec General Motors Building, v roce 2003 předložil nápad, aby Apple postavil maloobchodní prodejnu, Stevu Jobsovi, Apple začal plánovat, jak to udělat.
Apple Fifth Ave stojí zřetelně uprostřed vlastního náměstí, kde každý den toto místo navštíví stovky lidí, aby si prohlédli a obdivovali nádherně zpracovanou architekturu. Od začátku byl obchod hitem – denně do něj přitahoval mnoho lidí, ale jak roky plynuly, Apple Fifth Avenue se stal méně maloobchodním obchodem a více orientačním bodem v New Yorku.
Historie ikonického designu
Apple Fifth Avenue prošla několika rekonstrukcemi zevnitř ven, ale původně byla otevřena 19. května 2006 jako 147. maloobchodní prodejna Apple. Okamžitě přivedl zákazníky ke svým dveřím a vydělal zhruba 1 milion dolarů denně.
Původní nápad na design vymyslel Steve Jobs, když mu byl prostor v roce 2003 navržen. Později jej postavilo a navrhlo několik architektů a designérů, včetně Bohlina Cywinksiho Jacksona, který pracoval na Soho Apple Store.
Původní návrh krychle měl být vysoký 40 stop, ale Macklowe věřil, že by to porušilo územní omezení a zatemnilo prostředí kolem něj.
Poté, co viděli maketu zkonstruovanou v pozdějších nočních hodinách, zhruba kolem druhé hodiny ranní, si vedoucí společnosti Apple uvědomili, že 40 stop není správná výška. Souhlasili a schválili, že po demolici původního návrhu a odhalení menšího designu bude vhodnější 30stopý design.
Apple Fifth Avenue byla postavena v tajnosti a prototyp modelu byl postaven ve skladu, který byl umístěn Apple Campus v Cupertinu v Kalifornii.
Renovace
V roce 2011 prošla Apple Fifth Avenue pětiměsíční rekonstrukcí, která zjednodušila prosklený exteriér obchodu z 90 panelů na 15. Renovace měla také za následek drobné změny na okolním náměstí.
Od roku 2017 do roku 2019 prošel obchod další rekonstrukcí, tentokrát s cílem zbourat původní design obchodu a postavit větší a působivější. Zatímco stavba probíhala, Apple vytvořil dočasný obchod v budově General Motors, dokud nebudou renovace dokončeny.
Apple zdvojnásobil velikost svého obchodu na Fifth Avenue tím, že se zaryl hlouběji do země a zvýšil úroveň stropu. Také vylepšili design, aby dovnitř pronikalo více přirozeného světla.
„Naši zákazníci jsou středobodem všeho, co děláme, a Apple Fifth Avenue je pro ně, abychom je inspirovali a poskytli to nejlepší místo k objevování našich nejnovějších produktů,“ řekl Tim Cook, současný generální ředitel společnosti Apple, když byl obchod znovu otevřen. . „Je to jedinečné mezi obchody Apple a dnes se vrací ještě přívětivější a ještě krásnější než kdy jindy. Jsme tak hrdí, že můžeme být součástí tohoto skvělého města, kde se toho každý den děje.“
Prodejna byla znovu otevřena po poslední rekonstrukci dne 19. září 2019 — ve spolupráci s uvedením iPhonu 11 a Apple Watch Series 5. Obnovila také 24/7, 365 dní v roce, osobní podporu v obchodě.
Uvnitř krychle
Než vejdete dovnitř, nezapomeňte si povšimnout náměstí obklopujícího ikonický design krychle, který nabízí 28 akátů ohraničených lineárními fontánami. Je to skvělé místo, kde se může skupina lidí shromáždit a odpočinout si za pěkného dne.
Vejít do Apple Fifth Avenue se nepodobá vstupu do žádného jiného obchodu Apple. Jelikož je obchod postaven na neotřelém designu, jedinečný je i způsob, jakým vstoupíte.
Přehled maloobchodních prostor na Apple Fifth Avenue
Při procházení prosklenými dveřmi máte možnost jít po schodech nebo výtahem. Pokud můžete, důrazně doporučujeme, abyste se vydali po schodech, abyste si prohlédli všechny památky, které Apple Fifth Avenue nabízí.
Točité schodiště z nerezové oceli
Při chůzi po točitém nerezovém schodišti, které se ovíjí kolem válcového výtahu – který pro někoho může vypadat jako Mac Pro z roku 2013 – získáte krásný přehled o celém Apple Store od stěny ke zdi.
Schodiště ovinuté kolem výtahu
Od vrcholu schodiště dolů uvidíte vše, co obchod nabízí, od produktů Apple rozložených na dřevěných výstavních stolech až po vysázené vnitřní stromy umístěné kolem, na jejichž okrajích mohou lidé sedět.
Vnitřní stromy, kolem kterých a pod nimi mohou návštěvníci sedět
Když se podíváte nahoru, když se dostanete do spodní části schodiště, stále můžete vidět pohled na vnější okolní budovy, což umožňuje přirozené světlo prosvítat do prodejních prostor.
Vrchol budov mimo město při pohledu zevnitř Apple Fifth Avenue
Apple Fifth Avenue nabízí stejný zážitek z obchodu, jaký najdete v jiných Apple Storech, ale také nabízí více než ony.
Zatímco jiné obchody Apple nabízejí posezení podél přírodního pozadí umístěné na jedné z vnitřních stěn obchodu, Apple Fifth Avenue nabízí široký prostor k sezení stejného designu, ale mezi každým polštářem je nabíjecí puk MagSafe, který lidé mohou nabíjet. jejich zařízení kompatibilní s MagSafe.
Posezení v přírodě na pozadí
MagSafe je v podstatě bezdrátové nabíjení se zahrnutím magnetického připojení k zařízení, takže nabíjecí puk může stále nabíjet zařízení, která mají vestavěné bezdrátové nabíjení. Nabíjecí puky jsou přilepené na dřevěné lavici, takže je nemůžete sebrat.
Nabíjecí puk MagSafe umístěný u sedu
Když se po schodišti podíváte doprava, uvidíte Today at Apple, kde bude zaměstnanec Applu učit komunitu, jak používat hardware nebo software Apple.
Dnes v Apple a maloobchodních prostorech
Zážitkové pokoje najdete také při prohlídce Apple Fifth Avenue. Toto je prostor, který umožňuje zákazníkům vyzkoušet vybrané produkty Apple – jako jsou iPhony nebo HomePody – v tišší a osobnější oblasti.
Zážitková místnost
Když skončíte s prohlídkou obchodu, existují dva způsoby, jak opustit prodejní prostor. Můžete buď jít po schodech zpět nahoru, nebo jet výtahem, nebo je zde sekundární schodiště – postavené jako tradiční schodiště – u Experience Rooms.
Základ v Applu a New Yorku
Ikonický obchod s designem kostek je nejen základním prvkem v maloobchodním designu společnosti Apple, ale také základním prvkem v místě, kde se nachází. Mnoho lidí si nedokáže představit oblast bez Apple Fifth Avenue.
Zatímco mnoho obchodů po západu slunce obvykle není zaneprázdněno – zejména v lednu všech měsíců – Apple Fifth Avenue skákala obchodem a byla plná lidí, kteří nakupovali, prohlíželi si a testovali jejich produkty.
Displej Apple Watch Ultra
Ikonický design prochází exteriérem a interiérem Apple Store a vytváří jedinečný a fascinující zážitek z maloobchodního prodeje.
Exteriér Apple Fifth Avenue
Každý aspekt obchodu byl pečlivě navržen tak, aby umožňoval otevřený prostor a zároveň vám umožňoval zůstat obsazený v každé oblasti. Apple Fifth Avenue přebírá jádro Apple Store a rozšiřuje je neovládaným způsobem.
Od začátku do konce vám Apple Fifth Avenue poskytne pozoruhodný zážitek, který žádný jiný Apple Store nenabízí, a bez ohledu na důvod, proč – nebo čas, protože je otevřen 24 hodin denně – 7 dní v týdnu – navštívíte, určitě vás nezklame. .
Další příklady inovativní nové architektury společnosti Apple – a také její pečlivé zachování historických míst – najdete v obchodech Marina Bay Sands v Singapuru a Birminghamu ve Velké Británii.
Zdroj: appleinsider.com