Nákupy Apple dorazí do více obchodů Target

Po dvou letech partnerství rozšiřuje Target své nakupování Apple do více obchodů, aby zlepšil zákaznickou zkušenost.
Target poprvé oznámil v únoru 2021, že přinese nákupní destinace Apple do některých svých obchodů, označovaných jako „Apple at Target shop-in-shop“. Prodejce pak v říjnu 2021 zdvojnásobil maloobchodní přítomnost Apple v obchodech Target a v roce 2022 ji ztrojnásobil ve svých obchodech na více než 150 míst.
V úterním oznámení společnosti Target společnost oznámila svůj plán investic na podporu růstu a „diferencované zkušenosti hostů“, což zahrnuje rozšíření Apple shop-in-shop do více obchodů Target. Společnost očekává, že v roce 2023 investuje 4 až 5 miliard USD, aby zvýšila své služby zaměřené na hosty, provozní síť obchodů a zařízení dodavatelského řetězce, digitální zážitky a další možnosti.
Target plánuje otevřít přibližně 20 nových obchodů, aby oslovil nové zákazníky, a investovat do přibližně 175 stávajících obchodů. Nezmínil se však, na kterých místech budou přidány maloobchodní služby Apple.
Prodejce také nabízí nabídky na různé služby Apple prostřednictvím svého členského programu. Patří mezi ně Apple TV+, Apple Music, News+, Apple Arcade a iCloud+, zdarma na tři měsíce a jeden pro Apple Fitness+, zdarma na čtyři měsíce – platnost vyprší 28. září 2023.
Zdroj: appleinsider.com