Tenways CGO800S

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Elektrokolo Tenways CGO800S s jednopřevodovým řemenovým pohonem a neuvěřitelně tichým zadním motorem je téměř dokonalé kolo pro městské jezdce.
Na trhu existuje mnohem všestrannější možnosti elektrokol, které zvládnou širší rozsah terénu, ale pokud uvažujete o kole VanMoof nebo žijete ve více městském prostředí, budete také chtít dát toto kolo od Tenways na vašem seznamu.
Cestou po mé předměstské čtvrti jsme našli několik kopců, které posunuly jeho 250W motor zadního náboje na své limity, ale z velké části všechny vlastnosti CGO800S z něj udělaly opravdu příjemný zážitek.
Začínáme s CGO800S
Kolo přišlo téměř kompletně smontované v krabici. Řídítka, zadní kolo a dokonce i zadní nosič byly na svém místě. Potřebovali jsme připevnit přední kolo a přední světlo, ale žádné další velké plochy.
Kolo bylo dodáno s již připevněným zadním nosičem
Minimální proces nastavení je jedním z několika důvodů, proč může být CGO800S skvělý pro příležitostné jezdce, kteří chtějí jít na elektrický pohon.
Nejtěžší částí přípravy kola bylo použití přiložené ruční pumpy k vyfouknutí pneumatik.
Potřebovali jsme použít ruční pumpu, protože jsme neměli adaptér Presta Valve. (Je to investice za pár dolarů, kterou budete chtít udělat.)
Okamžitě jsme si všimli hmotnosti motocyklu 41,9 liber (s baterií). Připadalo mi to velmi lehké a snáze se s ním manipulovalo než u mnoha jiných elektrických možností, které jsme vyzkoušeli. Toto kolo Tenways bylo mnohem ovladatelnější než například 72librový Velotric Nomad 1.
I když hmotnost nezměnila způsob, jakým jsme motorku používali, udělala s ní manévrování po garáži a vzlétání jen o trochu hezčí.
Detaily
Nízká hmotnost motocyklu byla většinou jedním malým aspektem, který přispěl k hezčímu celkovému balení. K mimořádně zábavné jízdě přispěla i tichá povaha řemenu Gates Carbon a motor zadního náboje Mivice M070.
Řemenový pohon
Odpružení přední vidlice bylo užitečné a přispělo k tomu, že na chodnících a ulicích bylo cítit méně nerovností.
Žádný z těchto kusů sám o sobě nemůže skutečně ospravedlnit kolo, které se prodává za přibližně 2 000 $. Společně však umožnili nováčkům jízdu hladkou a snadnou.
Displej byl elegantní. Zdálo se, že levá a pravá strana mají zavinovací efekt. V kontextu vystavení kola to bylo zbytečné, ale i tak se na to koukalo.
Těžko říct, jestli to byla chyba, ale protože obrazovka vypadala tak pěkně, vypadala jako dotyková, ale nebyla. Když se při spuštění objevil kód PIN, předpokládali jsme, že se ho lze dotknout.
Displej zobrazuje rychlost a vzdálenost během jízdy
Mobilní aplikace Tenways byla drsná. Postrádal lesk a působil jako klon některých jiných aplikací pro motorky nebo skútry, které jsou na trhu. Jediným důvodem, proč aplikaci používat, však byly navigační pokyny zobrazené na displeji.
Zadáním cíle do aplikace Tenways se na displeji kola zobrazí podrobné pokyny. Moc se nám to líbilo, ale přáli jsme si, abychom mohli použít Apple Maps nebo nějakou jinou mapovací aplikaci.
Necítili jsme potřebu často používat pokyny, protože jsme vždy šli někam, kam jsme věděli, jak se dostat. Je to další důvod, proč dojíždějící obyvatelé města mohou toto kolo milovat.
V nabídce na obrazovce se budete muset pohybovat pomocí tlačítek se šipkami na levé straně řídítek. Bylo to nešťastné, ale pochopitelné.
Jízda na Tenways CGO800S
Tenways inzeruje dojezd něco přes 62 mil pro kolo CGO800S — s ideálními podmínkami. Při použití vyšších úrovní pedálového asistenta jsme zaznamenali silné vybití baterie.
Při jedné příležitosti jsme po ujetí něco málo přes 9 mil přešli z 80% na 50% výdrž baterie. Během této specifické jízdy jsme vystoupali do více než několika strmých až středně těžkých kopců a nejvíce jsme používali pomoc při pedálech úrovně 3, 4 a 5.
Všimli jsme si, že CGO800S fungoval lépe v nižších úrovních podpory pedálů než ostatní elektrokola. Při jízdě na rovných plochách jsme mohli dosáhnout rychlosti až 12 mil za hodinu na úrovni 1 bez velkého úsilí.
Projeli jsme se po nabité polní stezce a kolo se dobře ovládalo, částečně díky odpružení přední vidlice. Opět to nebyl ideální scénář, ale fungoval dostatečně dobře, že by se lidé neměli vyhýbat udržovaným sousedským stezkám.
Nejvyšší rychlost v USA je 20 mil za hodinu. Neexistuje žádný plyn, takže budete muset šlapat, abyste získali výkon. Neměli jsme s tím žádné problémy a v městském prostředí byl točivý moment citlivý a motor byl celkově dostatečně výkonný.
Baterie na kole je vyjímatelná a lze ji nabíjet samostatně. To by se mohlo hodit, pokud bydlíte například v bytě v patře, nemusíte vláčet celé kolo u elektrické zásuvky.
Kdo by si měl koupit Tenways CGO800S?
Líbily se nám téměř všechny aspekty elektrokola Tenways CGO800S. Přesto tato motorka nebude pro každého. Tento model bychom doporučili lidem, kteří si pořizují své první elektrokolo.
CGO800S zvládne přeplněné stezky, ale daří se mu i na ulicích a chodnících
Začít vás nezastrašuje, ani není složitá údržba. Toto kolo však není jen pro začátečníky.
Každý, kdo hledá více převodů nebo terénní kolo, by se měl poohlédnout jinde, ale myslíme si, že to, co CGO800S nabízí, by si mohli užít všechny typy jezdců.
Městští obyvatelé dojíždějící do práce a víkendoví jezdci hledající volný čas jsou jen několika příklady, pro které by tento produkt mohl mít prospěch.
Klady
- Elegantní a funkční step thru design
- Tichá a plynulá jízda
- Vizuálně příjemný displej
Nevýhody
- Ne rychle do kopců
- Bez plynu
Hodnocení: 4 z 5
Zdroj: appleinsider.com