CEO společnosti Meta Mark Zuckerberg

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Meta se připojuje k Twitteru a poskytuje zákazníkům placené ověřovací předplatné, přičemž Meta Verified umožňuje ostatním uživatelům potvrdit identitu svých odběratelů na Facebooku a Instagramu.
Generální ředitel společnosti Meta Mark Zuckerberg v nedělním dopoledním příspěvku na Facebooku vydal oznámení o novém produktu, které představuje „Meta Verified“. V návaznosti na kroky Twitteru ke zpeněžení ověření se Meta Verify zaměří na totéž, ale s několika dalšími výhodami kromě potvrzení, že uživatel je tím, za koho se vydává.
Zuckerberg ji účtuje jako „službu předplatného, která vám umožní ověřit váš účet pomocí vládního ID, získat modrý odznak, získat extra ochranu před předstíráním identity před účty, které se za vás prohlašují, a získat přímý přístup k zákaznické podpoře“.
Tato funkce je o „zvýšení autenticity a bezpečnosti“ napříč službami Meta, včetně Facebooku a Instagramu, dodává generální ředitel.
Meta Verified, která bude zpočátku uvedena v Austrálii a na Novém Zélandu v nadcházejícím týdnu, s dalšími zeměmi „brzy“, bude začínat na 11,99 $ měsíčně při nákupu prostřednictvím webu. Při nákupu přes iOS se cena zvýší na 14,99 $ měsíčně.
Iniciativa se na první pohled zdá být dražší formou opakovaně problémového Twitteru Blue, který také uživatelům po splnění kritérií způsobilosti nakonec poskytne modré zaškrtnutí. Twitter Blue však také poskytuje funkce včetně složek záložek, 30minutového okna pro úpravy tweetů, profilových obrázků NFT, vlastní navigace a ikon aplikací, prioritního hodnocení v konverzacích a nahrávání delších videí.
Kromě toho, že nabízí více, balíček Twitteru vyjde na 8 $ měsíčně nebo 84 $ ročně, což je mnohem méně než cena Meta Verified. Zda to Meta časem změní nebo vylepší, se teprve uvidí.
Zdroj: appleinsider.com