iPhone 14

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Online prodej a maloobchodní prodejny společnosti Apple se spojují a jsou předním prodejcem iPadů a Maců, ale společnost zaostává za operátory v prodeji iPhonů.
Nejnovější zpráva od Consumer Intelligence Research Partners zkoumala data od zákazníků společnosti Apple, aby získala představu o tom, jak maloobchodní a online obchody společnosti Apple započítávají nákupy iPhone, iPad a Mac.
Například maloobchodní operace společnosti Apple jsou předním prodejcem iPadů a Maců v USA, ale v každém případě prodávají méně než 40 %. V této studii. CIRP zkombinoval maloobchodní prodejny Apple a odhaduje tržby v internetových obchodech.
Operátoři mobilních telefonů jsou zodpovědní za nejvíce prodejů iPhone se širokým rozpětím, přičemž představují nejméně dvě třetiny prodejů v daném čtvrtletí.
Silný prodej je pravděpodobně způsoben nabídkami upgradu mobilního plánu a dalšími slevami, stejně jako splátkovými plány. Někteří operátoři rozloží náklady na iPhone dále než měsíční splátky Apple Card.
Operátoři také zaznamenali růst prodeje iPadů, protože podporují přidávání zařízení ke stávajícím účtům mobilních telefonů.
Apple je však stále lídrem v prodeji iPadů s 29 %, následovaný Amazonem s 23 %. Apple je také předním prodejcem počítačů Mac s 39 %, přičemž Best Buy v této kategorii nezaostává.
Apple je sice silný výrobce, ale stále se musí spoléhat na jiné společnosti, aby prodávaly své produkty. Společnost například potřebuje mobilní operátory pro prodej iPhone a mobilní služby a Amazon a Best Buy jsou také zásadními partnery pro prodej Mac a iPad.
Není jasné, jak přesné jsou údaje od společnosti Apple. Apple již několik let neuvádí objem prodeje.
Zdroj: appleinsider.com