Apple Card

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Generální ředitel Goldman Sachs David Solomon v Davosu řekl, že jeho banka byla příliš ambiciózní při zavádění spotřebitelských úvěrů poté, co v roce 2022 zaznamenala velkou ztrátu v divizi, zejména kvůli Apple Card.
Goldman Sachs utratil spoustu peněz, aby pomohl spustit Apple Card a její další spotřebitelské služby. Zpráva z 13. ledna odhalila, že divize spotřebitelských úvěrů banky ztratila za devět měsíců loňského roku 1,2 miliardy dolarů a ztráty se týkaly především Apple Card.
„Na spotřebitelských platformách jsme udělali některé věci správně. Na některých jsme to neprovedli,“ řekl Solomon CNBC ve středu. „Pravděpodobně jsme si vzali víc, než jsme měli, víte, příliš mnoho, příliš rychle.“
Goldman pomohl uvést Apple Card na trh v roce 2019 a údajně utratil zhruba 350 dolarů za získání každého nového zákazníka Apple Card. A v roce 2022 omezila své úsilí o přeměnu svého podnikání v oblasti spotřebitelských úspor, Marcus, na plnohodnotnou digitální banku.
Vedoucí pracovníci Goldmanovy sbírky společností známých jako Platform Solutions věří, že její spotřebitelská divize se může zlomit i v roce 2025, ačkoliv tento cíl byl původně do konce roku 2022. Banka se však Apple Card nevzdává.
„Myslím, že nyní máme velmi dobrý obchod s vklady,“ řekl Solomon. „Pracujeme na naší platformě karet a myslím si, že partnerství s Apple přinese firmě smysluplné dividendy.“
Zdroj: appleinsider.com