Apple Card

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Divize spotřebitelských úvěrů Goldman Sachs ztratila za devět měsíců loňského roku 1,2 miliardy dolarů a ztráty se týkaly především Apple Card.
Sbírka společností Goldman, známá jako Platform Solutions, ztratila za prvních devět měsíců roku 2022 ztráty před zdaněním ve výši více než 1,2 miliardy dolarů a byla způsobena především opravnými položkami na ztráty z úvěrů. To bylo většinou vázáno na Apple Card, podle Business Insider.
Dříve jediné finanční údaje, které Goldman zveřejnil ve svém spotřebitelském podnikání, vykazovaly od začátku do poloviny roku 2019 ztráty ve výši 1,3 miliardy dolarů. Vedení Platform Solutions se však domnívá, že spotřebitelská divize se může v roce 2025 zlomit, ačkoliv tento cíl byl původně do konce roku 2022.
Goldman utratil spoustu peněz, aby pomohl spustit Apple Card a její další spotřebitelské služby. Zpráva z roku 2019 odhalila, že banka utratila kolem 1,3 miliardy dolarů za své spotřebitelské služby a údajně utratila zhruba 350 dolarů za získání každého nového zákazníka Apple Card.
Díky výhodám Apple Card, jako jsou žádné poplatky a konkurenceschopná úroková sazba, se analytici domnívali, že „Portfolio Apple Card může generovat nižší výnosy a čelit vyšším ztrátám ve srovnání s průměrem v oboru.“
Generální ředitel Goldman David Solomon však označil partnerství s Apple za „nejúspěšnější uvedení úvěru na trh vůbec“ a poznamenal, že ačkoli jeho investice čerpá z krátkodobých výnosů banky, je zásadní pro rozšíření jejích schopností a konkurenční pozice.
Zdroj: appleinsider.com