Nedělní vstupenka na NFL

AppleInsider může získat přidruženou provizi za nákupy uskutečněné prostřednictvím odkazů na našich stránkách.
Soutěž o NFL Sunday Ticket se přiostřuje, protože štamgasti bojují s Applem a Googlem YouTube TV o práva na streamování.
Zatímco Apple byl považován za nejpravděpodobnějšího kandidáta na pořádání nedělního lístku NFL, technologický gigant nyní čelí zvýšené konkurenci ze strany společnosti Google.
Natolik, že se nyní očekává, že jednání proniknou do roku 2023 The New York Times.
Robert Kyncl, obchodní ředitel YouTube, vedl jednání Google s NFL. Dříve vedl neúspěšnou nabídku Googlu na Sunday Ticket v roce 2013.
Apple strávil téměř půl roku vyjednáváním o Sunday Ticket a mnozí to považovali za dokončené.
Technologický gigant čelil tvrdé konkurenci po celou dobu obchodu, protože Disney’s ESPN a Amazon projevily zájem o Sunday Ticket.
V říjnu bylo oznámeno, že Apple v rámci dohody usiluje o větší flexibilitu a méně omezení.
Zdroj: appleinsider.com