Obchod s aplikacemi

Apple spustil novou možnost pro vývojáře nazvanou „kontingentní ceny za předplatné“, která umožňuje prodej zlevněných předplatných sekundárních aplikací pro stávající předplatitele.
Vývojáři mají různé způsoby, jak vyzkoušet a nalákat uživatele, aby zaplatili za nákupy v aplikaci nebo aby si předplatili aplikaci nebo službu. V rámci nové propagační funkce mohou nyní vývojáři nabízet slevy lidem, kteří již mají jiné předplatné.
Podmíněné ceny za předplatné, které byly v pátek oznámeny na vývojářských stránkách společnosti Apple, jsou navrženy tak, aby přilákaly a udržely předplatitele. Konkrétně umožňuje vývojářům nabízet uživatelům zlevněné předplatné, pokud jsou aktivně přihlášeni k jinému předplatnému.
Pro vývojáře to může poskytnout řadu propagačních příležitostí, jako je nabídka zlevněného předplatného druhé sady funkcí, pokud si uživatel již předplatil základní verzi. Pokud mají sadu aplikací, vývojář by mohl nabídnout předplatné se slevou pro další aplikace, které vytvářejí.
Sleva nemusí být nutně omezena pouze na jednoho vývojáře, protože je možné, že sleva bude nabídnuta uživatelům aplikace jedné společnosti, pokud se zaregistrují k produktu jiného vývojáře.
Jedním drobným písmem je, že zlevněné předplatné bude sníženo pouze v případě, že se uživatel aktivně přihlásí k prvnímu předplatnému. Pokud ukončí první předplatné, zlevněné předplatné se vrátí na běžnou cenu.
Apple také dodává, že slevy mohou být zákazníkům nabízeny v rámci aplikace, v plánovaných umístěních v App Store a v „marketingových kanálech mimo platformu“.
V současné době probíhá pilotní testování podmíněných cen za předplatné, přičemž v „nadcházejících měsících“ Apple přijme další vývojáře. Apple také žádá zainteresované vývojáře, aby se přihlásili k odběru budoucích oznámení, přičemž další podrobnosti budou odhaleny v lednu.
Zdroj: appleinsider.com