Zákazníci Salesforce ve Zprávách

Apple přináší nové integrace do nástrojů Salesforce, jako jsou Apple Messages for Business v Cloud Service nebo ARKit v mobilní aplikaci Field Service.
Partnerství Salesforce a Apple začalo v roce 2018 a od té doby se rozšířilo. Nejnovější funkce poskytnou klientům více užitečných nástrojů, které se zapojí do ekosystému společnosti Apple a rozšiřují zákaznickou základnu.
V příštím roce přijdou do aplikací Salesforce tři nové nástroje. Zákazníci budou mít prospěch z komunikace prostřednictvím zpráv a technici navíc získají nástroj pro mapování místností využívající ARKit a nový widget pro iOS.
„Jsme nadšeni, že můžeme prohloubit naše partnerství se společností Apple a dále integrovat světovou jedničku AI CRM s neuvěřitelnými podnikovými zařízeními a aplikacemi společnosti Apple,“ řekl Ryan Nichols, produktový ředitel Service Cloud, Salesforce. „Tyto funkce pomáhají společnostem implementovat špičkové technologie a rozšířenou realitu praktickým způsobem a zlepšují každou interakci, kterou společnost má se svými zákazníky.“
Apple Messages for Business v Cloud Service umožňuje zákazníkům snadno se spojit se zákaznickou podporou, získávat personalizovaná doporučení k nákupům, plánovat schůzky, dokončit nákupy pomocí Apple Pay, sledovat zásilky a další. Ke všem těmto interakcím dochází v rámci aplikace Apple Messages, odkud mohou uživatelé odejít a vrátit se, aby pokračovali v interakci.
Příklad této integrace je jasný, SalesForce říká, že „maloobchodní zákazník může chatovat přímo s firmou za účelem personalizovaných doporučení produktů řízených umělou inteligencí a dotazů na velikost, stav zásob, vracení a další“.
Nástroj ARKit v mobilní aplikaci Salesforce Field Service umožňuje týmům terénních služeb vytvářet podrobné vykreslování prostorů a mapových objektů. Zmapované místnosti nebo objekty lze exportovat do univerzálního formátu USDZ pro sdílení. Tato technologie by mohla být použita k dimenzování domu, aby bylo jisté, že se spotřebič vejde nejen přes dveře, ale také do zamýšleného prostoru.
Aplikace Field Service pro iOS získává widget s podrobnými informacemi o účtu. Přímo na domovské obrazovce jsou viditelné věci, jako jsou nadcházející schůzky, podrobnosti pracovního příkazu a pokyny na pracoviště.
Zprávy pro firmy v cloudu služeb jsou k dispozici ve středu s tímto oznámením. Nástroje ARKit a widget pro iOS dorazí v aktualizaci provedené v létě 2024.
Zdroj: appleinsider.com