
Beats spolupracoval se streetwearovým labelem Stussy na páru Beats Studio Pro s designovým schématem inspirovaným 90. léty použitým pro sluchátka z limitované edice.
Beats vlastněné Apple spolupracovaly s řadou významných značek designu a módy na speciálních vydáních svého produktu. Po úspěšné spolupráci s Olive & June a Kim Kardashian přidal Beats ještě jednu značku do sbírky.
Značka Streetwear Stussy pracovala s Beats na verzi sluchátek Beats Studio PO. Spolupráce, údajně založená na osobní elektronice 90. let podle HypeBeastvyústila ve sluchátka inspirovaná throwbackem.
Barevné schéma lehkých béžových náušnic a polštářů ve stejné barvě jako urethanové skateboardové kola, zatímco hlavní pás je tmavě šedá. Beats Branding zůstává na uších, s názvem Stussy na horní části čelenky a loga uvnitř náušnice.
Kromě vizuálů jsou Beats Studio Pro stále na skladě, včetně podpory ANC a Transparency, rozsáhlé výdrže baterie s výdrží až 40 hodin, párování jedním dotykem se zařízeními iOS, podpory „Hey Siri“ a Find My a prostorového zvuku s dynamickým sledování hlavy.
Beats Studio Pro značky Stussy bude k dispozici v online obchodě Stussy, ve vybraných prodejnách kapitol Stussy a na vybraných místech Dover Street Market v pátek 15. prosince za cenu 349,99 $.
Pokud nechcete platit plnou cenu za značková sluchátka, stále si můžete Beats Studio Pro vyzvednout se slevou, přičemž Amazon je prodává za poloviční cenu.
Zdroj: appleinsider.com