Vytvoření reklamy „Fuzzy Feelings“ pro Apple

Apple zveřejnil na Vánoce téměř čtyřminutovou reklamu, která ukazuje stop-motion animátorku, která uvidí svého šéfa „novou optikou“.
Apple sice stále není tak známý svými vánočními a svátečními reklamami jako třeba Coca-Cola, ale natočil několik pozoruhodných filmů. Patří mezi ně Emmy oceněná „Nepochopená“, která je nyní překvapivě stará devět let. Pro rok 2023 se Apple vrátil k myšlence, že lidé budou nepochopeni, dokud nebudou lépe známí, s „Fuzzy Feelings“.
Film s titulkem „Ty děláš prázdniny“ sleduje skutečný svět animátorky a její rostoucí zvyk zbavit se frustrace stop-motion. Natočila ho režisérka stop-motion Anny Mantzaris.
„Kreativita má moc změnit způsob, jakým vidíme jeden druhého a svět,“ říká Apple. „Někdy může být rozdíl vidět věci novým objektivem.“
Film, natočený na „Is’t it a Pity“ od George Harrisona, je zhruba napůl stop-motion a napůl skutečný. Mezi skutečné části patří ukázka toho, jak hlavní postava animuje své filmy, přičemž Apple říká, že všechny práce se stop motion byly natočeny na iPhone 15 Pro.
„Bylo mi potěšením spolupracovat s Apple na oživení tohoto filmu,“ řekl Mantzaris. „Opravdu doufám, že lidé uvidí naše postavy a náš příběh a že se také nechají inspirovat, aby si věci sami vyzkoušeli.“
Zdroj: appleinsider.com