Apple by mohl získat „Coyote vs. Acme“ pro svou streamovací platformu

Společnost Warner Bros. po výrazném odporu přehodnotila své rozhodnutí nepromítat animovaný film „Coyote vs. Acme“ a připravuje promítání pro možnou akvizici společností Apple nebo jinými streamery.
Tento krok přichází poté, co byl film, původně určený pro uvedení v kinech, nečekaně zrušen, což v Hollywoodu vyvolalo značnou kontroverzi. Většina překvapení kolem zrušení byla, protože „Coyote vs. Acme“ je hotový film, na rozdíl od jiných nedávno zrušených projektů Warner Bros jako „Batgirl“ a „Scoob Holiday Haunt“, které byly stále ve výrobě.
Podle zprávy z Uzávěrka, Amazon Prime se zdá být předním uchazečem o získání filmu. Částečně za to může Courtenay Valenti, která v současné době působí ve studiích Amazon a MGM, která se v minulosti zasadila o film během svého působení ve Warner Bros.
Užil jsem si spoustu legrace při skórování Coyote vs Acme. Vzhledem k tomu, že to teď nikdo neuslyší, kvůli bizarním finančním podvodům v anti-uměleckém studiu, které nikdy nepochopím, zde je kousek záběrů ze zákulisí našeho sboru „Meep Meep“ Roadrunner, s omluvou Čajkovskému pic.twitter.com/HL7h00rXpp
— Steven Price (@SteveBPrice) 10. listopadu 2023
Potenciální přesun filmu na Amazon je dále podpořen pokračující spoluprací studia s Johnem Cenou, filmovou hvězdou, na nadcházejících filmech jako „Heads of State“, „Ricky Stanicky“ a „Grand Death Lotto.“
Warner Bros. Odkládání „Coyote vs. Acme“ vedlo k negativním reakcím filmové komunity, s obviněními namířenými proti manažerům Warner Bros Michaelu De Lucovi, Pam Abdyové a Billu Damaschkemu. Některé fámy tvrdí, že tito manažeři byli nespravedlivě obviňováni z incidentu, s odůvodněním, jako je ochrana Looney Toons duševní vlastnictví a odstraňování obsahu vytvořeného pod bývalým vedením studia.
Nicméně, zpráva říká, že De Luca a Abdy nemají žádnou historii ukončení filmů nebo dokončených filmů iniciovaných předchozí administrativou během jejich kariéry.
V konečném důsledku může jít o peníze. Tváří v tvář finančním tlakům studio přehodnocuje svůj přístup k distribuci obsahu, přičemž stále více dává přednost streamovacím platformám před tradičními kinem. Mohlo by to být součástí širší strategie, jak se přizpůsobit měnící se dynamice trhu a efektivněji řídit finanční rizika.
Zdroj: appleinsider.com