Asistent zpětné vazby

Po neustálé frustraci z toho, co vypadá jako systém, který byl postaven tak, aby selhal, chce vývojář Applu Jeff Johnson, aby se vývojáři spojili a přiměli Apple, aby si všiml selhání Feedback.
Každý, kdo věnuje pozornost vývojářské komunitě, si pravděpodobně všiml pomalého nárůstu stížností na systém hlášení chyb společnosti Apple. Feedback Assistant je navržen jako způsob přímé komunikace s inženýry Applu, ale vývojáři mají pocit, že místo toho poslali zprávu na zeď.
Podle blogového příspěvku od vývojáře Jeffa Johnsona, tvůrce aplikací jako Stop The Madness, hodlá úplně přestat podávat zprávy pomocí Feedback Assistant. Bojkot by byl proveden třemi jednoduchými kroky.
- Odešlete novou zpětnou vazbu o aplikaci Feedback Assistant (v Nástrojích a zdrojích pro vývojáře), která uvádí níže uvedené problémy a uvádí, že aplikaci Feedback Assistant bojkotujete, dokud nebudou problémy vyřešeny.
- Nezasílejte žádné další nové zpětné vazby, dokud a Apple problémy nevyřeší.
- Pokud Apple požaduje odpověď na dříve podanou zpětnou vazbu, odpovězte pouze tak, že řekněte, že bojkotujete Asistenta zpětné vazby, a použijte své číslo zpětné vazby z kroku 1.
Johnson doufá, že vývojáři dokážou udělat každou zpětnou vazbu co nejunikátnější, aby Apple donutili řešit bojkot. Pokud se přivalí záplava zpětných vazeb ohledně samotného Feedback Assistant, Apple by byl údajně nucen reagovat.
Myšlenka tohoto bojkotu také naznačuje, že Apple získává od vývojářů bezplatnou práci za hledání chyb. Zatímco vývojáři mohou najít řešení pro chybu, Apple nejvíce těží z toho, že uživatelé hledají chyby.
Johnson uvádí několik důvodů, proč je Apple Feedback Assistant nefunkční a nepřátelský software. Zprávy o chybách často procházejí měsíce nebo roky bez jakéhokoli komentáře, zpětné vazby jsou uzavřeny bez okolků bez komentáře pro vývojáře a Apple vyžaduje invazivní hlášení sysdiagnose, často bez důvodu.
Bojkot není zamýšlen jako stížnost zaměřená na jednotlivé zaměstnance a inženýry společnosti Apple. Ve skutečnosti by tato komunita těžila z vylepšeného systému Feedback Assistant.
Zaměstnanci Applu se již dříve vyjadřovali na sociálních sítích nebo v rozhovorech, což naznačuje, že systém by bylo obtížné vylepšit kvůli neuvěřitelnému množství zpráv podávaných každý den. Johnson věří, že Apple má pod kontrolou své vlastní priority a měl by najmout více zaměstnanců, pokud je to problém.
Feedback Assistant je aplikace, která se objeví na iOS, macOS, iPadOS a dalších, když se vývojáři účastní vývojářské beta verze. Aplikace se během beta verze automaticky nainstaluje a nelze ji odebrat.
Zdroj: appleinsider.com