iPhone 15 Pro Max

Data dodání ukazují, že iPhone 15 Pro Max je celosvětově nejprodávanějším modelem iPhone 15 a je nyní doobjednán do listopadu 2023.
Během několika minut od zahájení předobjednávek byl iPhone 15 Pro Max doobjednán a nyní nebude doručen dříve než v polovině listopadu. Wedbush již oznámil, že řada iPhone 15 se prodává lépe než iPhone 14 a nyní souhlasí i Goldman Sachs.
Na základě své zprávy na základě analýzy dodacích lhůt, spíše než jakýchkoli výrobních nebo dodavatelských zdrojů, společnost dospěla k závěru, že poptávka je silná. „Ačkoli jsme si vědomi toho, že existují výhrady k extrapolaci dodacích lhůt na spotřebitelskou poptávku,“ říká Goldman Sachs v poznámce investorům. AppleInsider„Jsme povzbuzeni tím, co se zdá být silnou poptávkou, zejména na pozadí zvýšené konkurence ze strany Huawei [in China].“
Hlavní a podstatnou výhradou je, že Apple nezveřejnil podrobnosti o tom, kolik iPhonů vyrobil, a nikdy neodhalil, jak se jeho údaje rozdělují podle modelu. V důsledku toho je zcela možné, že například Apple vyrobil méně růžového iPhonu 15 než jiných barev, a proto je vyprodaný.
Goldman Sachs nicméně sledovala odhadované dodací lhůty po celém světě a zjistila, že „podle regionu zažívá pevninská Čína jedny z nejdelších dodacích lhůt napříč Pro a Pro Max“.
Zajímavé je, že Goldman Sachs říká, že iPhone 15 Plus zažívá v Číně dodací lhůty kolem dvou týdnů, což naznačuje, že může být úspěšnější než iPhone 14 Plus.
„Iphone 15 Pro a Pro Max zaznamenávají nejdelší dodací lhůty ve všech regionech,“ pokračuje Goldman Sachs, „zatímco iPhone 15 a iPhone 15 Plus obecně zaznamenávají běžnější dodací lhůty, s výjimkou iPhonu 15 Plus v růžové barvě. což v USA zaznamenává dodací lhůty 4 týdny.“
Přestože Goldman Sachs souhlasí s Wedbushem, že prodeje se zdají silné, nesouhlasí s tím, že dostupné slevy u přepravců jsou „do očí bijící“.
„Samostatně jsme povzbuzeni akcemi amerických operátorů, které jsou k dispozici pro řadu zařízení iPhone 15,“ říká, „které se zdají být do značné míry konzistentní s obdobím před rokem a poskytují spotřebitelům příležitost pokrýt plnou kupní cenu nového telefonu způsobilý obchod.“
Goldman Sachs poznamenává, že „nejatraktivnější propagační akce vyžadují, aby spotřebitelé měli – nebo upgradovali – na některé z novějších, dražších plánů dopravce.“
Před uvedením řady iPhone 15 Goldman Sachs předpovídal, že prodeje budou silné díky poptávce v rámci „rostoucí základny instalovaných iPhonů, která slouží jako základ pro rostoucí monetizaci na uživatele“.
Zdroj: appleinsider.com