iPhone 15 Pro

Vedení Applu diskutovalo o herních možnostech iPhonu 15 Pro, přičemž MetalFX a mnoho dalších prvků udělalo spoustu práce, aby se z nového smartphonu stal tahoun pro přenosné hraní.
Během akce Apple „Wonderlust“ byl čip A17 Pro iPhonu 15 Pro uváděn jako výkonný čip s mnoha prvky, které by mohly být přínosem pro hraní her. Vylepšení iPhonu stačilo na to, že se o hlavních vydavatelích říkalo, že přinášejí nativní verze her „Triple-A“ na malou obrazovku.
V rozhovoru s IGNvedoucí představitelé Applu hovořili o různých změnách provedených na prémiovém smartphonu, které k této situaci vedly.
Když byl dotázán na podporu externího displeje a na to, zda iPhone 15 Pro zvládne hraní na 4K monitoru, hlavní ředitel softwaru GPU Jeremy Sandmel uvedl, jak lze hry vykreslovat do jednoho rozlišení, ale zobrazovat na displeji jiné. „S technologiemi, jako je upscaling MetalFX, můžeme tyto dvě věci nějak oddělit,“ vysvětlil.
Sandmel pokračoval: „Hra může běžet při opravdu vysokých frekvencích snímků, získávat výsledky opravdu skvělé kvality a poté upscale bez ohledu na rozlišení displeje, ať už je to displej iPhone, ať už je to externí displej.“
Viceprezident architektury platforem Tim Millet dodal: „Stavební kameny tu jsou. Můžeme umožnit aplikacím, aby tyto zkušenosti umožnily, a pak je úkolem vývojáře samozřejmě pokusit se vzít tyto nástroje, poskládat je dohromady a vytvořit pro vás zážitek.“ hráče, aby se to všechno spojilo.“
Teploty a udržitelnost
Na téma přehřívání při hraní náročných na grafiku se viceprezident celosvětového marketingu produktů iPhone Kaiann Drance pustil do vysvětlení vylepšení.
„Na systémové úrovni jsme schopni pracovat napříč týmy, abychom pochopili, jak výkon, který umožňujeme, jak se projeví ve skutečné hře a zda budeme schopni nejen zasáhnout ty nádherné snímky. sazby a špičkový výkon a grafiku, o kterých Jeremy mluvil, ale také to, zda je budeme schopni udržet.“
Millet poukázal na to, jak vývojáři dostávají „tuto skvělou sadu nástrojů“, se kterou mohou pracovat, a ačkoli možná chtějí „zkusit vypálit díru do zadní části telefonu“ pomocí GPU, Apple to nedovolí, „ale oni určitě mohl udělat něco, co pravděpodobně nebylo pro tuto zkušenost optimální.“
Poskytnutím nástrojů, jako je MetalFX, Millet dodává, že vývojáři mohou „skutečně vybuchnout v udržování zážitku mnohem déle, pokud chtějí. A mohou to zapnout a vypnout v závislosti na zážitku, který chtějí poskytnout. je to všechno o tom, dát jim nástroje k vybudování tohoto udržitelného zážitku.“
Práce provedená za tímto účelem není omezena pouze na MetalFX, protože Millet trvá na tom, že „to děláme v celém systému: jako je „vestavěná skutečně úžasná technologie škálování“ a vlastní škálování GPU. „Takže s funkcemi jako je ray tracing a mesh shading a tato skutečně pokročilá výpočetní architektura má vývojář přístup ke všem těmto algoritmům, aby zjistil, jaká je nejlepší rovnováha mezi výpočty a kvalitou a výkonem a snímkovou frekvencí a rozlišením.“
Vysoce hodnotné cíle konzoly
Pokud jde o to, jak výkonný je iPhone 15 Pro ve srovnání s moderními konzolemi, skupina odmítá poskytnout konkrétní odpověď a místo toho je použití tohoto termínu „jen pohodlný způsob, jak hovořit o klasických hrách a typech her, které vývojáře, na které se zaměřujeme, tedy ty, kteří tam byli úspěšní při nasazení.“
Drance nabízí, že na zážitcích záleží, protože má přenosný fotoaparát a zařízení pro „zachycování paměti“, které je nyní „výkonnou herní konzolí, ale takovou, kterou si můžete vzít kamkoli, hrát přes různé bezdrátové sítě, hrát dál. různé tituly, různé způsoby, jak je získat.“
Sandmel uzavírá: „Myslím, že se říká, že nejlepší herní konzole je ta, kterou máte s sebou.“
Zdroj: appleinsider.com