Heybike Ranger S

Heybike Ranger S je vynikající kombinací stability a skladnosti v elektrokole s tlustými plášti a skládacím rámem.
Skládací elektrokola nejsou novým konceptem, ale představují alternativní bod rozhodování pro zákazníky. Skládací rám usnadňuje skladování a přepravu kola i přes velké pneumatiky a rám.
Heybike Ranger S je skládací elektrokolo, které sedí nízko s 20palcovými pneumatikami o tloušťce 4 palce. Je to kříženec mezi těžkým terénním kolem a skládacím městským cruiserem.
Navzdory své menší velikosti stále váží hodně, 72 liber, což je jen o pár liber méně než Aventon Aventure 2 v plné velikosti, který jsme recenzovali. Vysoká hmotnost je dána jeho skládací schopností, která je kompromisem za skladovatelnost.
Ze všech elektrokol, které jsme dosud testovali, tento tvarový faktor funguje nejlépe pro náš případ obecného použití. Při jízdě působí robustně a stabilně, ale dokáže se vmáčknout do zadní části naší Hondy HR-V – aniž byste museli snižovat sedadla.
Recenze elektrokola Heybike Ranger S — design
Ranger S má podsaditý, ale tlustý rám s vysokým krkem řídítek. Má zadní nákladový nosič a široké blatníky, což přispívá k jeho užitnému designu.
Fyzické ovládání světel a signálů
Všechny ovládací prvky na řídítkách působí retro, jako fyzické knoflíky a tlačítka, která se nacházejí ve vozidle z 90. let. Na levé straně je přepínač světlometů, fyzický posuvník směrových světel a tlačítko klaksonu.
Pravá strana kola je standardnější. Má 7rychlostní řazení Shimano, plyn a tlačítko automatického osvětlení na pravé straně.
Řazení Shimano, plyn a tlačítko automatického ovládání světel
LCD uprostřed zobrazuje standardní informace, jako je aktuální rychlost, ujetá vzdálenost a úroveň podpory pedálů.
Rám kola a řídítka lze složit pro skladování. Ty jsou drženy na místě jednoduchou pákou, která se při jízdě náhodně neodpojí.
Heybike také poslal svůj doplněk pod sedlovou brašnu. Překrývá se přes zadní stojan pro další skladování.
Montáž a údržba
Stejně jako ostatní elektrokola dorazil Heybike Ranger S téměř kompletně sestavený. Poté, co jsme odřízli kilometry zipů a polystyrenu, potřebovali jsme pouze připojit několik komponent, jako je přední kolo a řídítka.
Odpojovače kabelů lze snadno najít kolem kola pro řešení problémů. Jednou jsme narazili na chybu signálu, kterou jsme opravili úpravou kabelů.
Světlomet se připevňuje na přední blatník a kabelové připojení je připraveno u držáku na řídítka. Mějte na paměti, že prověšení kabelu je u skládacího kola důležité, protože obsahuje více pohyblivých částí.
Ranger S se většinou skládá z krabice
Údržba je to, co byste od elektrokola očekávali. Uživatelé by měli každý týden kontrolovat rám a kola, zda nejsou poškozeni, brzdové destičky a řadicí páky kontrolovat jednou za měsíc a alespoň každých šest měsíců zkontrolovat integritu kabelů a hnacího ústrojí.
Heybike doporučuje nechat kolo zkontrolovat odborníkem každých šest měsíců.
Recenze elektrokola Heybike Ranger S — vlastnosti
Heybike Ranger S je vybaven 750W motorem s maximální rychlostí 28 MPH. Jeho maximální dojezd je 55 mil a kolo je dimenzováno na maximální zatížení 400 liber.
Heybike Ranger S má na obou stranách napájená světla a signály
Nabití baterie z 0 % na 100 % trvá přibližně 4 hodiny. Životnost baterie většinou závisí na použitém nastavení asistenta pedálu.
Pedálový asistent na Heybike není snímač točivého momentu, takže každé nastavení pedálového asistenta má za úkol tlačit jezdce na určitou rychlost s minimálním úsilím. To lze nastavit pomocí aplikace Heybike s dostupnými nula až šesti úrovněmi.
Výchozí nastavení je 0 až 5 pro nejširší rozsah ovládání. S tímto nastavením na nízkou úroveň asistence pedálů bychom jeli mezi 3 a 4, což se převedlo na asi 14 MPH nebo 19 MPH, v tomto pořadí.
LCD zobrazuje údaje jako aktuální rychlost a úroveň podpory pedálu
V aplikaci lze také nastavit maximální rychlost, což znamená, že asistent pedálu tuto rychlost nepřekročí. Náš je nastaven na 20 MPH, protože to je pro naše potřeby dost.
Ranger S má místo mechanických brzd hydraulické. To znamená větší brzdnou sílu a kontrolu při jízdě.
Odpružení je také hydraulické s nastavitelným nastavením. Jízda přes nerovnosti je mnohem méně působivá díky odpružené přední vidlici.
Kolo váží 72 liber a lze ho složit až na polovinu své velikosti pro skladování a přepravu. Ve složeném stavu má čtverec o rozměrech 20 x 40 palců, což je 20 palců na výšku.
Velký světlomet poskytuje dostatek světla v noci
Velký světlomet a zadní zadní světlo se rozsvítí spínačem nebo automaticky podle toho, jak je venku tma. Ukazatele směru se zobrazují na předním a zadním světle pro viditelnost na všechny strany jezdce.
Aplikace Heybike
Aplikace Heybike je jednoduchá a k věci. Naštěstí je bez sociálních sítí nebo fór a obsahuje zřejmé ovládací prvky pro Ranger S.
Na hlavní stránce jsou přepínače funkcí odemykání přiblížení a automatického zamykání. Velké tlačítko GO spustí sledování aktuální jízdy na základě GPS, i když výsledky nejsou zrovna užitečné.
Heybike vlevo a Apple Fitness vpravo
Ukázal spálené kalorie 1 555, což je nereálné, a ušetřenou uhlíkovou stopu 3,15 Co2, což ve skutečnosti není užitečná metrika. Místo toho jsme se jako vždy obrátili ke sledování cvičení z našich Apple Watch.
Snímač rychlosti a kadence, který jsme spárovali s našimi Apple Watch, plus údaje o srdečním tepu a další metriky, poskytly mnohem podrobnější a užitečnější informace. Ještě jsme neviděli, že by se e-kolo integrovalo s Apple Health pro vylepšené metriky, ale bylo by zajímavé to vidět.
Když ignorujete možnost sledování, vše ostatní v aplikaci Heybike je užitečné. Ovládání určitých funkcí, jako jsou úrovně podpory pedálů a maximální rychlost z aplikace, je užitečné a žádoucí než navigace na nějakém podivném displeji na kole.
Jízda na elektrokole Heybike Ranger S
Jízda na Heybike Ranger S je pohodlný zážitek. Díky menší velikosti a nižšímu sedlu se cítí jako moped více než u jiných motocyklů, které jsme testovali.
Přestože je kompaktnější, je to stále robustní kolo. To je pravděpodobně způsobeno dodatečným hardwarem potřebným k tomu, aby se rám spolehlivě složil a zároveň zůstal pevný.
Štěrk nebyl pro Rangera S problémem
4palcové tlusté pneumatiky poskytují dostatek jistoty pro jízdu na jakémkoli povrchu. Podařilo se nám vyvézt Ranger S do šotolinového kopce bez ztráty trakce.
Vítaným pohledem je také odpružení přední vidlice. Ne všechna elektrokola mají odpružení jakéhokoli druhu, ale Ranger S je určen pro víc než jen plochý chodník, takže odpružení je nutností.
Jízda po popraskaném a rozbitém chodníku zničeném kořeny stromů rostoucích pod ním byla stále hrbolatá, ale ne obtížná nebo přehnaně rušivá. Náš iPhone sedí ve stojanu MagSafe, který je držen gumičkami, a nehrozilo, že vyletí silou nárazů.
Skládání kola může být vzhledem k jeho velikosti a hmotnosti nepohodlné. A jakmile je složený, není zde žádný mechanismus, který by jej udržoval ve složeném stavu.
Přesunout tento objemný předmět i na několik metrů může být docela oříšek, a to díky velikosti, váze a tendenci pokoušet se při pohybu otevřít pant. Zjistili jsme, že kola se mohou po složení posouvat, když jsou správně umístěna, což může pomoci.
Byli jsme překvapeni, když jsme zjistili, že Ranger S se bez problémů hodí do zadní části naší Hondy HR-V. Zadní sedadla mohla zůstat vzpřímená a nic nebylo přiskřípnuto nebo nuceno na místo.
Složte, aby se Ranger S vešel do stísněných prostor
Honda HR-V je středně velký crossover menší než plnohodnotné SUV Honda CR-V. Takže pokud nejste v sedanu, je pravděpodobné, že místo pro Ranger S je.
Sedlová brašna se připojuje pomocí řady přezek, které lze utáhnout. Problém je v tom, že taška se může otírat o zadní pneumatiku nebo dokonce o řetěz, pokud není správně nastavena – takže bychom preferovali více přizpůsobené přizpůsobení.
750W motor prošel naším obvyklým testem na kopci – dokázal by mě vytáhnout nahoru s trochou námahy při šlapání. Také mít plyn pro rozjezd ze zastávek nikdy nebude pro jezdce skvělou volbou.
Není třeba obětovat výkon kvůli skladovatelnosti
Poslední elektrokolo, které jsme testovali s tlustými pneumatikami a robustním rámem, bylo vynikající, ale gigantické. Parkování v našem obývacím pokoji vyžadovalo spoustu vyhrazeného prostoru.
Heybike Ranger S zvládne drsné silnice a lze jej skladovat v malých prostorách
Heybike Ranger S byl velmi odlišný zážitek. Když skončíme s ježděním, lze jej bez velkého přemýšlení složit a umístit do rohu naší ložnice.
Když se rozloží, stane se z něj robustní kolo, na kterém se pohodlně jezdí a také dobře vypadá. Kontroluje všechna pole: skládací, skladný a schopný vylézt na tyto strmé kopce Tennessee.
Elektrokolo Heybike Ranger S — Pros
- 750W motor necuká v kopcích
- Skládací rám otevírá více příležitostí pro skladování a cestování
- Snadná jízda s jistotou díky odpružení a tlustým pneumatikám
- Vynikající hydraulické brzdy znamenají rychlé zastavení a větší kontrolu ve sjezdech
- Jasná světla a signály na všech stranách
- Fyzické kontroly pro vítězství
Elektrokolo Heybike Ranger S — Zápory
- Heavy — obchodní hmotnost kvůli skladovatelnosti
- Ve složeném stavu se špatně pohybuje
- Více pohyblivých částí znamená více příležitostí k selhání nebo uvolněnému připojení kabelu
Hodnocení: 4 z 5
Skládací elektrokola jsou nějakou dobu populární, ale přicházejí s určitými kompromisy. I když tento tvarový faktor a sada funkcí funguje pro nás, není pro každého.
Ranger S se bude skvěle hodit pro dojíždění, které nemají dokonale vydlážděné trasy, a pro ty, kteří potřebují převážet nějaký náklad. Jiní se mohou rozhodnout pro lehčí, menší rám s menšími pneumatikami.
Kde koupit Heybike Ranger S
Získejte Ranger S přímo od Heybike za 1 499 $. Sedlové brašny jsou volitelným doplňkem, který normálně stojí 79 USD, ale prodávají se za 39 USD.
Zdroj: appleinsider.com